Gå til innhold

Bruker du alltid smør på brødskiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i meierismør, og kun det. Det bruker jeg ikke på brødskiva. 

Anonymkode: 0097c...be0

Skrevet

Nei, aldri

Anonymkode: 6f8b5...303

Skrevet

Aldri på vanlig brød, men jeg kan til nød ha et syltynt lag med smør på en skive julebrød med brunost!

Skrevet

Bruker alltid smør! Føler brødet blir tørt uten, selv med syltetøy eller annet «smørepålegg»

Anonymkode: aeff5...807

Skrevet

Alltid! 

Anonymkode: c7dbf...e59

Skrevet

Bruker aldri smør. Liker ikke smaken av verken det, margarin eller majones. 

Skrevet

Må ha det ellers blir det for tørt. Når jeg var liten klarte jeg ikke smør under nugatti, mens nå må jeg ha det under så det blir saftigere😅😅bruker bremykt

Anonymkode: b3782...7dc

Skrevet

Aldri, har også vokst opp uten. 

Anonymkode: b5550...ce2

Skrevet

Har aldri brukt smør. Spiser faktisk ikke om det er smør på. 

Skrevet

Har vokst opp uten å bruke smør på skiven. Likte det ikke som barn, selv om søsknene mine gjorde det.

Skrevet

Bruker det under skinkepålegg, ost o.l men aldri under smørbare pålwgg som leverpostei, makrell i tomat osv

Skrevet

Alltid smør. Var tom for smør for litt siden og tok på nugatti for tenkte det var saftigste uten smør. Men æsj. Det var ikke godt uten smør under det heller. 

Anonymkode: 62fd1...cb1

Skrevet

Spiser sjelden brød, det går i knekkebrød uten smør. Kremost med appelsinmarmelade er nydelig på knekkebrød!

Anonymkode: 20539...083

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke alltid smør, men hvis jeg har nybakt brød og skal ha ost på, så MÅ jeg har smør under og det MÅ være meierismør. Hvis ikke jeg kan få meierismør, så lar jeg heller være hele smøret. Bremykt kan til nød gå an, men meierismør er aller best. 

Skrevet

Ja, med mindre jeg spiser brødskive med smørepålegg

Anonymkode: dc522...516

Annonse
Skrevet

Bruker ekte smør på alt. Spiser gjerne smør med rundstykke(og ingenting annet). Er virkelig en storforbruker av smør.

Anonymkode: 61f2c...13b

Skrevet

Kommer an på pålegg og temperatur. Rista brød spiser jeg gjerne med bare smør på.

Nugatti, syltetøy og peanøttsmør har jeg aldri smør under. Ost har jeg smør under med mindre jeg mekker ostesmørbrød i mikro eller stekeovn. I stekepanna tar jeg ofte smør på utsiden (lager dobbeltdekker - smør på sidene som skal ned i panna). :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...