Gå til innhold

Vil du spre positivitet med meg idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere ❤️ jeg er en kvinne på 29 som har tenkt over en ting. 

Snart er det jul og det er så mange mennesker vi går forbi hver eneste dag som unner at noen har en familie å gå til på julaften. Eller være med venner. Eller med noen som helst. 

Jeg har derfor valgt å åpne mine dører på selve julaften for de som Trenger noen å være med. Husk at vi er ulike men vi skal alle den samme veien når vår tid ender her. Kan dere være så snill og gjøre en ting for meg idag alle som ser de som ikke blir sett.

Gi et smil til noen når dere går ut idag. En snill kommentar. Doner litt penger til de som ikke har noe på den andre siden. Gjør noe godt for andre. Vi er verdens mest priviligerte mennesker på denne jord. Det er det ingen tvil om. Vi har alt. Hva er det vi mangler? Vi mangler absolutt ingenting. Er ikke det viktigste at vi våkner friske og hele og våkner til et hjem hvor alt ligger for våre føtter?? La oss bare være snille for en dag. 

Husk. Skal du komme med hets og negativt innspill. Ikke skriv noe som helst. Du vet ikke hvordan det er å miste et barn like før jul. Eller miste noen. Eller ikke ha noen. Fordi du ikke lenger har foreldre. Eller du finner ut at du ikke har lenge igjen å leve. Husk. Når du er god mot andre kommer godhet en tilbake når du minst forventer det. 

Jeg forventer ikke annet enn at dere tar dere et øyeblikk til å innse hvor heldige dere er. Som Ellen alltid sier. Be kind to one another. Er vel det det handler om. 

Ønsker dere en god jul. 

Og et godt nyttår. 

Takk for at du leste 💖

Anonymkode: 12533...225

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel ja vil gjerne spre litt positivitet❤️❤️Trist at du har mistet et barn. Men snart er det nytt år og nye muligheter og håper det blir et lykke år for alle folk❤️❤️

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Cinnamondiva skrev:

Vel ja vil gjerne spre litt positivitet❤️❤️Trist at du har mistet et barn. Men snart er det nytt år og nye muligheter og håper det blir et lykke år for alle folk❤️❤️

Sant så sant.😊

God jul og godt nyttår ❤️

Anonymkode: 12533...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...