Musemor Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg venter mitt første barn ganske snart, og det er en del ting som må i hus Ser at de selger lammeskinn til 349; på JYSK. Er det noen som har erfaring med disse? Vet ikke om de er noe bra, eller om jeg heller bør satse på et fra f.eks. Nøstebarn. Anbefalinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 31. mai 2005 #2 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har kjøpt mitt hos jysk og er veldig fornøyd med det. Jeg har ikke vasket det ennå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 31. mai 2005 #3 Del Skrevet 31. mai 2005 Er dette skinnet kortklippet og ubehandlet? Jeg har et skinn fra nøstebarn til sønnen min, og er storfornøyd med det. Jeg skal kjøpe et til den i magen også, men jeg har ikke noe stort behov for å betale 800 kr hvis det finnes tilsvarende skinn billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takhisis Skrevet 31. mai 2005 #4 Del Skrevet 31. mai 2005 Har lammeskinn fra jysk.Det er kjempefint det,men guttungen på snart 4 mnd har nesten vokst fra det.Så nå har vi bestilt et større ett fra nøstebarn uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2005 Har lammeskinn fra jysk.Det er kjempefint det' date='men guttungen på snart 4 mnd har nesten vokst fra det.Så nå har vi bestilt et større ett fra nøstebarn uansett.[/quote'] Ja de hadde jo bare en størrelse på JYSK, så hvis det er for lite etter fire måneder, tror jeg heller jeg velger et som er større og litt dyrere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 3. juni 2005 #6 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei. Til førstemann kjøpte jeg et skinn til 800 kr i en babybutikk. Til nr to kjøpte jeg et akkurat likt skinn på IKEA. Det var da på tilbud til 299,- Full pris er 399,- Dette skinnet har vært akkurat like bra som det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juni 2005 hm.. ja der kan du se! Synes jo egentlig det er for dyrt å betale 800; for et lammeskinn også. Mulig jeg ender opp med det fra JYSK likevel, for Ikea har jeg ikke i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 3. juni 2005 #8 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har lammeskinnet fra JYSK til mitt andre barn nå, kjøpte det til storesøster på 4. Det er like fint enda og helt greit i størrelse til vesla på 8 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå