AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Er det flere her inne som har fedre som har flyttet til Thailand? Hvordan takler dere dette ?holder de like mye kontakt? Forandrer de seg (til det verre)? Anonymkode: ce203...63e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Faren min har vært gift med to thai-damer. Han flyttet aldri til Thailand, men var mye på ferie der, hadde eiendom der og. Han var i utgangspunktet ikke den mest kjærlige og tilstedeværende faren ovenfor meg heller, så ble nok vanskelig for han å finne seg en norsk kone, som han faktisk måtte kommunisere med og vise følelser for. Han har alltid vært lik seg, med thai-dame eller ei. Anonymkode: 4c86f...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Jeg opplevde en forverring i min fars thailandsopphold i form av mye alkohol, dårlig kvinnesyn, og brutte bånd til familie i Norge. Sårt og trist i grunn. Anonymkode: ce203...63e 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Hva med thai som flytter hit? Går det bedre? Mine barn får snart thai stemor på 26 år. Min eks er sååå forelsket i denne lille lave damen. Han selv er 43 år. Barna synes det er flaut og vil ikke bo der med dem. Anonymkode: fb2f4...96a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med thai som flytter hit? Går det bedre? Mine barn får snart thai stemor på 26 år. Min eks er sååå forelsket i denne lille lave damen. Han selv er 43 år. Barna synes det er flaut og vil ikke bo der med dem. Anonymkode: fb2f4...96a Uff. Skjønner jo dine barns reaksjon. Håper det går seg til! Anonymkode: ce203...63e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Jeg kommenterte det øverste innlegget. Min far giftet seg første gang med en dame nærmere sin egen alder, flott dame, flink stemor, laget mat og kom godt overens med familien. Det gjør hun enda den dag idag, selv om de er skilt. Neste kone var på min alder, slet med språket og kom ikke særlig godt overens med familien. De fikk også barn sammen, men hun interesserte seg ikke for dem heller. Ville bare få penger, dyre ting, gå ut med venninnene sine og drikke. Faren min var en dumsnill type, som lot seg overkjøre. Men tror ikke han fikk så mye igjen for det. Anonymkode: 4c86f...a2d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2019 den 12.54): Er det flere her inne som har fedre som har flyttet til Thailand? Hvordan takler dere dette ?holder de like mye kontakt? Forandrer de seg (til det verre)? Anonymkode: ce203...63e Noe å tenke på her. Anonymkode: 020db...a33
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Kutta ut pappa da han kom hjem med ei kjøpedame som var noen år eldre enn meg. Da var det nok for min del Anonymkode: c7f26...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå