AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Er det slik at du bytter ut strømpebukser med stayups? Anonymkode: 29027...f15
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Ja, hvis man ikke trenger hold in funksjon på strømpebukse så foretrekker jeg stay ups, det er lettere å gå på do☺️ Men om stay ups er behagelige eller ikke kommer an på hvor tynn man er, ha jeg funnet ut, etter at jeg la på meg er ikke stay up så behagelige lenger, og de sitter ikke så pent heller, pluss at da trenger man gjerne hold in funksjon 😆 Anonymkode: b2b9f...9a4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hvis man ikke trenger hold in funksjon på strømpebukse så foretrekker jeg stay ups, det er lettere å gå på do☺️ Men om stay ups er behagelige eller ikke kommer an på hvor tynn man er, ha jeg funnet ut, etter at jeg la på meg er ikke stay up så behagelige lenger, og de sitter ikke så pent heller, pluss at da trenger man gjerne hold in funksjon 😆 Anonymkode: b2b9f...9a4 En ting til, hvis man skal ha veldig kort-kort skjørt kan stay up være dumt fordi de vil synes så lett. Lurt å ta bøye-testen i alle fall. Anonymkode: b2b9f...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis man ikke trenger hold in funksjon på strømpebukse så foretrekker jeg stay ups, det er lettere å gå på do☺️ Men om stay ups er behagelige eller ikke kommer an på hvor tynn man er, ha jeg funnet ut, etter at jeg la på meg er ikke stay up så behagelige lenger, og de sitter ikke så pent heller, pluss at da trenger man gjerne hold in funksjon 😆 Anonymkode: b2b9f...9a4 Takk for svar. Ja, var i et dameselskap på fredag, og forstod at det var flere som deg; som helst foretrakk stayups. Anonymkode: 29027...f15
Kniv & gaffel Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 Har aldri brukt stay-ups. Jeg forestiller meg at det er upraktisk for oss som har kraftige lår som gnisser. Det blir jo en glipe øverst oppe mellom strømpekanten og trusa. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har ikke brukt strømpebukser siden jeg var 15 år. Alltid stay ups på fest. Anonymkode: 70a05...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Dere som bruker stayups.. hvor handler dere? Jeg er tynn, men 180 cm høy. Så er redd for at de ikke skal holde seg på plass 😬 Anonymkode: c5e02...30c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 Mer behagelig, og mer praktisk. Og rimeligere over tid. Med vanlige strømpebukser klarer jeg alltid å kjøre en negl gjennom stoffet ved toalettebesøk. Bruker ikke ultra-korte kjoler/skjørt, ellers ville det jo ikke fungert. Kjøper på Lindex. Anonymkode: 2fe76...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå