sommerfugla Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Hei, Lurer på om det er noen som har vært i samme situasjon som meg. Er litt usikker på når jeg eksakt hadde EL, men den skulle ha vært 7.des etter mine beregninger. Allerede to dager etterpå, altså den 9 fikk jeg lyse rosa spotting, som en dag seinere gikk over til brunt utflod, og har vedvart helt frem til nå. Hadde en del murringer i starten av uken når utfloden begynte, men siden har jeg ikke hatt noe murringer. Skal ha IKM om 5 dager, altså den 20.des, med 30 dagers syklus, og vet jo vel at det var for tidlig til å være en festeblødning. Takker for alle svar!🙂
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Hadde det slik både da jeg var gravid og ikke. Så det trenger ikke bety hverken det ene eller det andre. Anonymkode: 4d4dc...b29 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Heheh, dere er sure bitches ^ Anonymkode: a35a8...037
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Det kan komme blod i eggløsningen da er man ekstra fruktbar så kan ha vært det:) Anonymkode: a35a8...037 1
GulSitron Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Når jeg har eggløsning får jeg sterke mens- lignende smerter og innimellom får jeg brunt utflod eller en mini blødning i ettertid. Jeg er ikke gravid 😊 2
sommerfugla Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2019 Tusen takk svar! Det er fort gjort å gi det litt for mange tanker, da jeg vet at jeg egentlig bare må vente til det er tid for å teste, hehe😁 Jeg tenkte først at kanskje var det ett egg som prøvde å feste seg, men ikke gjorde det likevel. Greit å få luftet det litt, og å høre om andre sine erfaringer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå