AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Totalt pumpa, så du ikke orker annet enn å halvsove på sofaen resten av dagen? Anonymkode: ac596...41d 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er ofte det ja, og vet om andre som også er det, men tror ikke det skal være normalt. Legen har ikke funnet noe galt med meg. Har du testet vitaminer og stoffskifte? Anonymkode: ee01a...4d6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Kommer an på jobben. Er ikke vanlig om du jobber på et bibliotek. Er veldig vanlig dersom du jobber som sykepleier. Anonymkode: 92675...81e 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Kjøp D-vitaminer! Og ta 160 mg hver dag, spør etter pillene med 80 mg på apoteket og tas to av dem. Garanterer at du vil føle deg latterlig mye bedre i løpet av få dager! Anonymkode: 45a53...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er barnehagelærer og enkelt dager er jeg så sliten etter jobb at det kjennes som jeg er på vei til å bli skikkelig syk, svetter/fryser, verker i kroppen osv. Men som 4-barns mor med en mann som pendler, et det ikke rom for å finne sofaen for å si det sånn. Hadde ikke jeg hatt barn, tror jeg det hadde blitt innført ettermiddagshvil her. Anonymkode: 9305b...92d 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Samme her. Jobber i barnehage. Anonymkode: 6f630...177 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 Kommer som andre nevner an på type jobb. Jeg er helt ødelagt etter jobb og må gjøre alt av husarbeid o.l. i helger og ferier. Klarer ikke tanken på å gjøre noe etter jobb. Anonymkode: b90ba...a09 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Jeg var ikke sånn tidligere. Full jobb og pendling og hjem til unger som jeg var alene med. Nå, med kronisk sykdom så skjer det ingenting når jeg kommer hjem fra jobb Anonymkode: 3a54b...a88 1
Dalmatian Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på jobben. Er ikke vanlig om du jobber på et bibliotek. Er veldig vanlig dersom du jobber som sykepleier. Anonymkode: 92675...81e Hahaha, sykepleiere er ikke konstruksjonsarbeidere. Sykepleiere og folk i butikk går omtrent like mye. I psykiatrien sitter de mest på venterommet helt til noe går galt og det er for sent. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Dalmatian skrev: Hahaha, sykepleiere er ikke konstruksjonsarbeidere. Sykepleiere og folk i butikk går omtrent like mye. I psykiatrien sitter de mest på venterommet helt til noe går galt og det er for sent. Sånn er det ikke de stedene jeg har vært innlagt ihvertfall. Synd om du føler du ikke har fått hjelpen du trenger. Anonymkode: 92675...81e 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp D-vitaminer! Og ta 160 mg hver dag, spør etter pillene med 80 mg på apoteket og tas to av dem. Garanterer at du vil føle deg latterlig mye bedre i løpet av få dager! Anonymkode: 45a53...fb2 «Garanterer», faktisk. Du har ikke fasiten. Sorry. D-vitaminer hjelper ikke noe som helst om du ikke har D-vitaminmangel. Jeg hadde det som ts, og hadde da tatt D-vitamintilskudd i flere år allerede. Viste seg at jeg var deprimert. Andre igjen mangler f.eks. jern eller B-vitaminer. Et bedre tips er å gå til legen og få sjekket sånne ting. Anonymkode: 26616...fbf 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #12 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Totalt pumpa, så du ikke orker annet enn å halvsove på sofaen resten av dagen? Anonymkode: ac596...41d Ja, har også følt meg syk, kvalm, vondt i hodet enkelte dager som sykepleier på dementavdeling. Sover en time etter jobb og føler meg bedre. De svært få gangene jeg kun jobber i kontor er jeg i kjempe fin form etter jobb og kan finne på ting. Er ikke fornøyd sånn som det er nei.. Har heldigvis ikke unger enda. Anonymkode: 08f07...7a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 I perioder er jeg det. Men jeg sliter litt psykisk og det spiller nok inn, går til psykolog og jobber for å bli bedre. Jeg har ikke en fysisk krevende jobb men den krever mye intellektuelt, så ofte er jeg mer skutt i hodet enn fysisk sliten. Anonymkode: f1122...11f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #14 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er ekstremt sliten etter dagtid-arbeidet. Men det er en kombinasjon av flere ting for min del. Jeg jobber skift, og ved dagskift må jeg opp 04:50. Det er alt for tidlig for meg som et B-menneske. Og når jeg kjører hjem fra jobb 14.00, så sliter jeg med å holde meg våken. Etter nattevakt, null problem, aldr holdt på å sovne bak rattet, men etter dagtid er det på med air condition på det kaldeste, rett mot ansiktet, høy musikk, risting av hodet, bare for å komme seg hjem. Pleier å stoppe rundt halveis på veien, inn i butikken, det vekker meg litt og jeg kommer meg hjem. Ikke minst er et av problemene at jeg jobber skift;m, en ting er å bli vandt til å stå opp tidlig, men det er umulig når man snur opp ned på døgnet konstant. En annen grunn for å være sliten er at jeg er en introvert, etter 8 timer sammen med kollegaer på jobben, så er jeg sliten psykisk og jeg vil bare hjem å krølle meg sammen på sofaen. Anonymkode: 8989e...445 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #15 Skrevet 15. desember 2019 Kommer an på jobben. Jeg hadde et slikt yrke før, men med kontorjobb er jeg aldri sliten. Anonymkode: b68e5...ad3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #16 Skrevet 15. desember 2019 Jeg jobber i en stor butikk og det går i ett for tiden. Vi stopper ikke opp i løpet av arbeidsdagen, det er kappløp mot klokken hele tiden å pakke ut varer, finne klikk&hent i tillegg til å hjelpe kundene. I siste uke gikk jeg (ifølge Fitbiten) 60 km og det er bare ifm jobben, altså ingen turer. Jeg har fri i dag og har sovet i sofaen i flere timer, er helt utslitt! Anonymkode: 20167...54c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Dalmatian skrev: Hahaha, sykepleiere er ikke konstruksjonsarbeidere. Sykepleiere og folk i butikk går omtrent like mye. I psykiatrien sitter de mest på venterommet helt til noe går galt og det er for sent. Hva har det med saken å gjøre? Å være sykepleier er generelt en utmattende jobb, hvis ikke fysisk, så psykisk. Det er psykisk tungt å utøve omsorg til syke mennesker selv om det er givende. Anonymkode: 62632...afe 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 Jobber som pedagogisk leder og er ofte helt utslitt etter en dag på jobb. Anonymkode: 13f9f...87f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #19 Skrevet 15. desember 2019 Jeg jobber på kontor, men jobben krever mye av meg selv om det ikke er fysisk jobbing. Så jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb. Kan ta meg hele kvelden å komme meg. Anonymkode: 9144a...dea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #20 Skrevet 15. desember 2019 Enkelte dager absolutt ja. Andre dager er mer overkommelige. Tar vitaminer og drikker tran Anonymkode: 1eeb2...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå