Jannibrud Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er litt famlende (men egentlig veldig fornøyd) med min avgjørelse om å droppe slør i bryllupet. Min forlover og jeg må klare oss på egen hånd, og dermed blir det bare mer "styr", og dessuten ganske tungt på mitt migrenehode... Flere som ikke skal ha slør? :-?
Minerva Grey Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Selvfølgelig er det flere som ikke bruker slør - ganske mange av oss, faktisk! Jeg har vært i fem bryllup, (inkludert mitt eget) og ingen av brudene bar slør... Blomster, kanskje, eller en liten tiara - eller rett og slett ingenting. Er ikke akkurat som om jeg hadde noen 'jomfruelig rødme' å skjule... Jeg hadde ti hvite roser i håret, jeg. Og det ble tungt nok!
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal ikke ha slør trur jeg.. skal bare ha en enkel kjole og da passer det ikke så bra med slør til
Edie Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal heller ikke ha slør. Vet ikke om jeg ender opp med perler eller tiara.. Det er vel like vanlig å ikke ha slør, som å ha det?
Gjest Honning Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes jeg ser ut som en birøkter med slør så det utgår gitt! :-)
Gjest Miss.Chanel Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 jeg skal ha 2 meter mettemarit slør, tungt fall, synes det er pent. synes ikke de tynne "svære" er no fine.
Gjest brud i sommer Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 Skal ikke ha slør. Det blir liksom for mye.. Skal ha HEF bryllup. Jeg har også barn.. Nei, det blir helt feil for meg.. Har bestilt perler fra Lisenett. Men har sett en fin tiara også som jeg vurderer (hvis jeg finner den rimelig et sted.. Ikke aktuelt med oppunder tusenlappen for noe slikt... :cry: ).
Jannibrud Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2005 Så arti å høre da, at det er såpass vanlig å ikke ha slør, det var jeg ikke klar over :-) Blir en tiara på meg, og noen perler i håret i tillegg. Forlover og jeg har blitt "kurset" av frisør, så jeg tror vi skal få det til bra -der ytterst på en øde ø
Gjest Frk.Elisabeth Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal heller ikke ha slør. Det ble liksom bare helt feil da jeg fikk det på. Skal bare ha en liten tiara.
Tinema Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal heller ikke ha slør, og jeg tror at det er nesten like vanlig å ha slør som det er å ikke ha slør. Skal selv nok bare ha perler i håret :-)
Gjest Praxis Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Ikke slør her heller, selv om mange går utifra at jeg skal ha det. Skal ha kjole med lange ermer, og da blir det for "mye" med slør...
Catzy Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Skal ikke ha slør. Kjolen har lange chiffonslep fra hver skulder, så det hadde blitt rart med noe slør over eller under eller mellom. Blir blomst i håret på meg. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 Jeg hadde heller ikke slør - brukte bare en perletiara i håret. K
tommeline Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 det tradisjonelle for bunaden min er blomsterkrans og silkebånd i håret, så det satser jeg på sammen med krøller ekte sommerbrud håper bare jeg kan få krøllene til å vare mer enn 5 min... (har utrolig glatt hår) Åh, så morsomt med flere bunadsbruder Skal ha myrtekrone jeg, og med bånd hengende ned fra den. Tror jeg må ha likt hår som deg: en krøll varer ikke opp kirkegulvet en gang...
Tigi Skrevet 31. mai 2005 #17 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal ikke ha slør. Har aldri falt meg inn at jeg skulle ha det. Virker som det blir færre og færre som har det...?
Princess Peach Skrevet 31. mai 2005 #18 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal heller ikke ha slør. Kjolen min er så fin bak at jeg ble rådet til å ikke ha slør fordi det kan gjøre at kjolen blir litt skjult.
fant Skrevet 31. mai 2005 #19 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal heller ikke ha slør. Skal ha lange chiffonermer til kjolen, og fant da ut det ble for mye med slør.
Scaramouche Skrevet 31. mai 2005 #20 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal ikke ha slør, skal ha glassperler i håret. Oi! Bare tre dager til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå