Gå til innhold

Gravid, men lyserosa Crinone rester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv test for en uke siden og sluttet da med Crinone. I dag har det kommet ut lyserosa Crinone rester, er det noen som har opplevd dette og det har gått bra??

Anonymkode: 07611...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Cyclogest som progesterontilskudd, og ikke Crinone, men det blir mye det samme. Jeg opplevde det rosa rester, og det gikk bra. Det er visst ikke så veldig uvanlig. Progesteronen kan irritere slimhinnene og føre til litt lett blødning. I tillegg er det ikke så uvanlig med spotting/småblødning i svagerskap uvanghengig av progesteronen. Jeg har hatt det i begge de to svangerskapene som har endt bra. Lykke til :) 

Anonymkode: 8e03a...730

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg brukte Cyclogest som progesterontilskudd, og ikke Crinone, men det blir mye det samme. Jeg opplevde det rosa rester, og det gikk bra. Det er visst ikke så veldig uvanlig. Progesteronen kan irritere slimhinnene og føre til litt lett blødning. I tillegg er det ikke så uvanlig med spotting/småblødning i svagerskap uvanghengig av progesteronen. Jeg har hatt det i begge de to svangerskapene som har endt bra. Lykke til :) 

Anonymkode: 8e03a...730

Tusen takk for svar🥰 Dette er så etterlengtet!!

Anonymkode: 07611...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...