Gå til innhold

Romantisk kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer ordne barnevakt til lørdag og invitere fruen på en romantisk aften alene hjemme, med enkel god mat, glass rødvin, en god film og nærhet og hygge. Litt for å bryte ned hverdagens stress og for lite nærhet til hverandre. Utover at dette selvsagt er hyggelig, skaper det kanskje litt forventninger til at vi også skal ha sex. Hvordan ser dere damer på dette og hvilke råd for planleggingen vil dere råde meg til? 

Anonymkode: 8b101...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer ordne barnevakt til lørdag og invitere fruen på en romantisk aften alene hjemme, med enkel god mat, glass rødvin, en god film og nærhet og hygge. Litt for å bryte ned hverdagens stress og for lite nærhet til hverandre. Utover at dette selvsagt er hyggelig, skaper det kanskje litt forventninger til at vi også skal ha sex. Hvordan ser dere damer på dette og hvilke råd for planleggingen vil dere råde meg til? 

Anonymkode: 8b101...11e

Dette gjør jeg 2-3 ganger i  året med samboeren min. 

Jeg undres, hvorfor skal det være enkel god mat, og hvorfor kaste bort tiden på film? Som foreldre, som et ektepar så har dere vel masse annet å snakke om enn å glo på en film når dere er alene? Hent opp gamle minner, bilder, historier osv.. 

Stram deg opp, disk opp med en 3-4-5-6 retters, ordentlig vin til hver rett. Du er kokk, kelner, hovmester og vaskehjelp hele kvelden. Hun er kveldens prinsesse. 

Skriv en personlig invitasjon m/dresskode. Dresskoden hentyder selvfølgelig til at det vil være en seksuell stemning. 

Her i huset slår det aldri feil, kvelden avsluttes hvor hun ligger på spisebordet. 

Anonymkode: 6f0d2...e81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...