Gå til innhold

Våkna med deeeee hengekjakene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huda er heilt pløsete,fått hengekjaker og linjer ved munnvikene....skal tru om det er salt mat som gjer det? Hadde besøk og drakk pepsimax, noko eg ikkje har smakt på over eit år...kanskje det var grunnen? Opplever du å få pløsete hud over natta?

Anonymkode: b6813...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og det skjer jo ikke sånne store endringer over natta med mindre du har hatt et slag eller noe svært alvorlig.

Anonymkode: 1735c...a37

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som en hamster dagen etter saltinntak.. eller som om jeg har bihulebetennelse.

Anonymkode: e889f...07b

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ut som en hamster dagen etter saltinntak.. eller som om jeg har bihulebetennelse.

Hehe der sa du det...ja meir som et marsvin. Er betre no etter ein lang søndagstur i frisk luft. Eg kom på at eg drakk mykje Farris i går...det er kanskje ikkje så lurt mtp salt. Bare å skjerpe seg med salt mat fremover....🤓😳TS

Anonymkode: b6813...fc1

Skrevet

Tuller du? Blir utseende sitt drastisk endret av farris pga salt? Hvor sunt (kjedelig) lever du?

Anonymkode: 03cca...069

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En hamster? 😍 :fnise:

Skrevet
13 hours ago, Rumle said:

En hamster? 😍 :fnise:

Ja, kinnene hovner opp og øynene forsvinner inn i huden og blir til to smale streker. Forstår ikke hvor fin jeg ellers er før jeg har spist salt, og knapt tør å gå ut døren. Savner potetgull og sånt 🙈 men ikke verdt det. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kinnene hovner opp og øynene forsvinner inn i huden og blir til to smale streker. Forstår ikke hvor fin jeg ellers er før jeg har spist salt, og knapt tør å gå ut døren. Savner potetgull og sånt 🙈 men ikke verdt det. 

Uff, høres ikke greit ut! 

Skrevet

Jeg hovnet også kjempefort opp i ansiktet når jeg spiser salt. Av og til kan det være ubehagelig å smile pga hovent ansikt.. skjer med bare små mengder også. 🤔 vondt og irriterende. Men jeg har sluttet å salte mat tvert, spiser heller ikke ferdigretter fordi saltinnholdet stort sett er ganske høyt, heller ikke potetgull eller saltet kjøtt

Anonymkode: ee99b...7b5

Skrevet

Jeg blir gørrstygt av smågodt 😂 Hovner opp, blir pløsete i ansiktet og ser rett og slett ikke ut. Litt går greit, men om jeg har spist mye usunt en dag ser jeg det godt dagen etter. 

Anonymkode: cf455...142

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du? Blir utseende sitt drastisk endret av farris pga salt? Hvor sunt (kjedelig) lever du?

Anonymkode: 03cca...069

Man ser det godt hvis man normalt er stram i huden og har lite rynker. Jeg spiser ikke supersunt, men ser det som sagt godt på ansiktet hvis jeg spiser mye snacks en dag. 

Anonymkode: cf455...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...