AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Har bare 4 og 5 i alle fag, men klarte til slutt å få 2 på vitnemålet ( etter 6 matteeksamener) fikk jeg studiekompetanse. Ville så gjerne bli sykepleier, men innså at det ikke gikk, er flink til omsorgsbiten og det praktiske, men å måle opp medisin, nei, jeg kunne aldri risikert menneskeliv pga manglende forståelse for mattematikk. Jeg har dyskalkulig, og det har ødelagt mye for meg, med alle poeng så har jeg rundt 5,5 i snitt. Jeg lurer på hvilke rettigheter mennesker har med dyskalkuli. trenger hjelp til å regne ut årslønn, timebetaling, og selvangivelse. Lurer på om han har rett på grunn/hjelpestønad, må jo ev kjøpe hjelp. Anonymkode: 072fd...fb5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Jeg har dyskalkuli, fikk diagnosen først i fjor, i en alder av 28. Alltid klart meg selv, men forstår nå hvorfor det har vært så s**** j**** vanskelig. Klarte medikamentregningen på 2. forsøk (må ha 100%) Men regner selv ut årslønn, skatt etc. Trenger heldigvis ikke hjelp til det. Tror jeg har lært egne teknikker Anonymkode: 629b2...055 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå