AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Vi skal holde navnefest for barnet vårt. Har meldt oss på sermoni i regi av Human-Etisk Forbund, og denne seremonien starter kl 1500. Vi har gjester som flyr inn fra ulike steder og har ikke plass hjemme til å samle alle. Kommer derfor til å leie et lokale. Spørsmålet er om det er best å ha brunsj før seremonien, eller middag etterpå. Eventuelt brunsj før og kake etterfølgende. Noen som har erfaringer på hvordan løse selskapsdelen ifm sen navnesermoni? Anonymkode: 3f88a...8b4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Vi hadde seremonien først, og så samlet alle seg hos oss og vi serverte snitter/tapas og kake. Men seremonien vår var kl. 12.00–12.45. Jeg tror jeg uansett ville ventet med sosial sammenkomst til etter navnefesten. Det kan bli litt styrete å ha det sosiale først, og slitsomt for babyen. Så jeg ville hatt seremonien og så enkel middag, typ tapas, god gryterett/suppe e.l., og kaker. Anonymkode: 6e583...327 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå