AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Har alltid synes det er så rart at kvinner har sitt eget behov for å "føle seg attraktiv", og derfor et behov for å kle seg "lett", evt bruke sminke for å dekke over trøtte øyner og ellers dårlig hud. Jeg skulle ønske kvinner bare droppet hele behovet for å måtte spille dette falske spillet om å fremstå "pyntet" for å få oppmerksomhet. Anonymkode: c52cb...514 2
Gran3 Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Hva med menns behov for status slik at de får oppmerksomhet og annerkjennelse? 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 6 minutter siden, Gran3 said: Hva med menns behov for status slik at de får oppmerksomhet og annerkjennelse? Dette er vel neppe like vanlig for menn, enn at kvinner må sminke seg for eksempel? Anonymkode: c52cb...514 2
Gran3 Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er vel neppe like vanlig for menn, enn at kvinner må sminke seg for eksempel? Anonymkode: c52cb...514 Tror du ikke? Det virker som om menn enten oppnår status eller ergrer seg over at de ikke har det! Så melder de seg på forum som kg og klager over kvinner istedet! 2
Horten Market Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Det er den rollen evolusjonen har tildelt kvinner. Artens formering skjer ved at hun tiltrekker seg menn for paring. Kvinnens behov for å pynte seg drives av primitive, seksuelle instinkter. Hos andre dyrearter er det ofte motsatt, der er det hankjønnet som er den vakre som tiltrekker seg hunkjønnet, ta påfuglen som er prakteksempel. Når rollene ble snudd for menneskearten, kan det skyldes at mannen skulle via all sin fokus til å bygge avanserte samfunn, kunst og kultur, teknologi og alt det som driver verden fremover. Kvinnen pynter seg selv, mannen pynter verden. 2
Gran3 Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Som kjent har Trump gjort verden om til det vakreste rosebildet. Hitler tok selv kunstnerutdanning. For å ikke snakke om Giske sin henging over yngre kvinner eller Skjærvik og de andre legene som utnytter helsesystemet for å tjene mer penger. Menn er ukorrupte og uskyldige byggere som aldri gjør noe galt. Mens kvinner er onde, manipulative og bruker menns svakhet for et pent ansikt. De tørr til og med å pynte og sminke seg! Hvilken frekkhet! Hvilken dødssynd! Hvem kan noengang tilgi kvinners deres forferdelige oppførsel?? 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, Gran3 said: Som kjent har Trump gjort verden om til det vakreste rosebildet. Hitler tok selv kunstnerutdanning. For å ikke snakke om Giske sin henging over yngre kvinner eller Skjærvik og de andre legene som utnytter helsesystemet for å tjene mer penger. Menn er ukorrupte og uskyldige byggere som aldri gjør noe galt. Mens kvinner er onde, manipulative og bruker menns svakhet for et pent ansikt. De tørr til og med å pynte og sminke seg! Hvilken frekkhet! Hvilken dødssynd! Hvem kan noengang tilgi kvinners deres forferdelige oppførsel?? Ja du har nok noe rett i det. Men allikevel er det primitive instinkter som styrer disse prosessene. Ikke alltid enkelt å bli så bevisst iforhold til dette at man klarer å unngå å være slik selv, enten mann eller kvinne. Anonymkode: c52cb...514
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Jeg pynter meg for samboeren min fortsatt. Vi har vært samboere i 7 år og det er svært sjeldent jeg tillater meg å se «shabby» ut. Iallfall aldri om vi skal ut i blant andre, som hans kompiser, om vi drar på kino, restaurant, handle etc. Det handler ikke om bekreftelse fra andre menn, men at jeg ønsker å vise at jeg gjør en innsats for min kjære. Så er det alltid koselig når han ser på meg med glitrende øyne. Anonymkode: 0ce58...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 Du tror du snakker om alle kvinner nå altså? Anonymkode: fad02...39c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du tror du snakker om alle kvinner nå altså? Anonymkode: fad02...39c Nei, absolutt ikke all kvinner. Jeg generaliserte vel endel. Men de fleste kvinner bruker nok en eller annen form for sminke, korte upraktiske klær osv for å se "pen og pyntet" ut. Anonymkode: c52cb...514
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 Kvinner MÅ fjonge seg eller kle av seg for å få oppmerksomhet med mindre de har noen ekstremt påfallende andre atributter de kan bruke som krok til arm. Intelligens vil f.eks ikke gi en kvinne mye oppmerksomhet. Anonymkode: c1ac8...d9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå