Gå til innhold

Hvorfor VIL du ha barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har planlagt å prøve om ett år, og lurer på hvorfor du/dere ønsker barn? :) det hadde vært koselig å høre. 

Anonymkode: 395de...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ønsker å føre genene mine (og mannens) videre, lage kjærlighetsbarn med mannen jeg elsker, fordi jeg ønsket å oppleve den kjærligheten til egne barn, fordi jeg ønsket å berike livet med noe mer enn bare jobb/venner/festing, fordi jeg ønsker å se de vokse opp og skape en familie og kanskje få barnebarn etterhvert, fordi hverdagen med bare 2 begynte å bli litt tamt og alle rundt oss var opptatt med egne barn og familie.

Ønsker å lære barna mine om livet, oppleve ting og undres sammen med dem, få være barnslig igjen, se verden gjennom deres øyne. 

Kan nok komme med 100 andre grunnet men dette var noe av det 😊

Anonymkode: 39695...cd8

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi hadde lyst på familie 😊 Nå har vi 2 barn, og det er akkurat passe. Jeg synes det er gøy å ha barn, selv om det tidvis er slitsomt. Utrolig morsomt å se mer og mer personlighet komme frem etterhvert som de vokser. Små helt egne individer ❤️ 

Anonymkode: d887a...fd1

Skrevet

Flere?

Anonymkode: 395de...b48

Skrevet

Fordi det er stor kjærlighet. ❤️ Relasjonen jeg har til mine barn er noe av det sterkeste og største i livet. Glad jeg får oppleve det!

Anonymkode: a1657...e6a

Skrevet

For å få barnetrygd

Anonymkode: 75956...115

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å få barnetrygd

Anonymkode: 75956...115

Vil isåfall virke mot sin hensikt, siden barn koster langt mer enn stønaden man får.

Anonymkode: 36d04...bdd

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg kan ikke se for meg et liv uten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...