Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke peiling på hva jeg kan gi min samboer til jul! Hjelp meg! 

Vi har kjøpt bolig sammen nylig og har derfor blitt enig om at vi ikke skal bruke så mye penger på gave til jul, bare en mindre oppmerksomhet. 

Han er 29år. 

Hva gir du din samboer? Kanskje jeg blir inspirert :) 

Anonymkode: ba5e8...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du koker risengrynsgrøt opp til 120 grader og slenger med litt salmiak, så stivner sølvet i grøten og du kan lage en sølvring hvor det f.eks står "god bedring", "synd men sant" eller "husk klesvasken!". Kjæresten min ble kjempeglad og jeg har vært lykkelig siden. ❤️

• Liker 2
Skrevet (endret)

Alder sier intet om kva interesser samboeren din har.....

Eg gir min undertøy, drikkeflaske, undertrøye, stillongs, praliner, xbox spill, kaffi med vanilje, ein pakke med røykt salami og muligens ei lue om eg finner ei fin, pluss noe anna smått.

Ideer: eksklusiv mat og drikke, snop, hansker, lue, buff, ullgenser, vinterjakke, ullundertøy, turutstyr, spill, brettspill, alkohol, verktøy, sko, treningsklær.

Endret av _nubbenella
Skrevet

Har du hørt om FuelBox? Tenkte lage en hjemmelaget en og gi samboer ☺️ tror han blir glad, han så såvidt en sånn her for litt siden og skikkelig vi hadde sånn. Vi har avtalt ingen/små gaver i år pga økonomi, så da lager jeg selv 🤗

• Liker 1
Skrevet

Konsertbilletter til favorittbandet. 

Skrevet

Samboeren min elsker å spille spill, både brettspill og på PC, samt at han hører mye på podcaster og musikk dagen lang så jeg har kjøpt et par spill og AirPods som han har ønsket seg lenge. Sistnevnte koster jo en del da, men samboeren din har vel noen interesser du kan ta i betraktning når du velger en gave?

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper ingenting til hverandre. Vi lager god mat til hverandre.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, exictence skrev:

Vi kjøper ingenting til hverandre. Vi lager god mat til hverandre.

Koselig, hva skal du lage?

#Plukker opp tips

Anonymkode: 1ba20...c24

Skrevet

Samboer får noe han kan benytte til hobbyen sin (ølbrygging). Kostet 900. Det er hva min studentøkonomi tillater i år ☺️ 

Skrevet

Vi har blitt enige om å ikke gi noe. Vi bor sammen å har alt, det blir bare å bytte penger..

Hun får noen flaxlodd å en pakke tobakk jeg får sikkert også noen flakslodd. Samme med foreldrene mine, de får heller ingenting er vi blitt enige om.

Anonymkode: 4cbaf...6b3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koselig, hva skal du lage?

#Plukker opp tips

Anonymkode: 1ba20...c24

Tror det blir nøttestek, champignongsaus, rosenkål, rødkål med appelsin, og potet- og sellerirotmos.

Dessert: Is, multer og multelikør

• Liker 2
Skrevet

Du kan for eksempel kjøpe en fin kurv og putte godsaker du vet han liker oppi, og andre ting som hverdagsprodukter han bruker. Snop, chips, nøtter, brus, øl, små flasker fra polet med noe han liker, shampo, dusjsåpe, deodorant. Du kommer nokk på andre ting selv også.

Anonymkode: 31303...e75

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...