AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Lurer alltid på hva det betyr når en leilighet er til salgs og til leie på finn... Hvordan kan de leie den ut hvis de skal ha visninger? Den ligger jo på salgs, men det går også an å leie den? Er dette lov? Hvis noen da leier den, men boligen får interesse av noen som vil kjøpe den, da kan de bare kaste ut de? håper noen kan forklare ... Anonymkode: 447e3...bf0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Jeg mener , skal de ha visninger imens noen leier leiligheten og betaler full pris? Anonymkode: 447e3...bf0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Her jeg bor, er det noen som skal selge,og jeg var på visning og da måtte leietaker ut. Synes også det virket litt rart, men ifølge selger var det helt greit og slikt det var avtalt. Utover det, ville jeg ha foretrukket at leietaker hadde flyttet ut før visning, for det er ikke sikkert leietaker er like obs på å ikke lage småskader på gulv og vegger før leieperioden utgår som det eier selv ville være. Anonymkode: c9c2e...9b4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her jeg bor, er det noen som skal selge,og jeg var på visning og da måtte leietaker ut. Synes også det virket litt rart, men ifølge selger var det helt greit og slikt det var avtalt. Utover det, ville jeg ha foretrukket at leietaker hadde flyttet ut før visning, for det er ikke sikkert leietaker er like obs på å ikke lage småskader på gulv og vegger før leieperioden utgår som det eier selv ville være. Anonymkode: c9c2e...9b4 Det høres ganske rart ut ja... Går utifra at leietaker var flyttet inn midlertidig, og har tingene sine der, også skal masse mennesker komme på visning?? Det virker så rart å ha et sånt opplegg... Og utrolig slitsomt for leietaker sikkert. De betaler jo for å leie så de bør jo få ha noen rettigheter? Anonymkode: 447e3...bf0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Jeg kjøpte hus som var leietakere i. De leide kun midlertidig og hadde flyttet ut da jeg overtok. Så det kan være at noen leier bare for en kortere periode mens de venter på at leiligheten de skal overta blir ledig. Anonymkode: a8579...cb7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 På 15.12.2019 den 2.23, AnonymBruker skrev: Lurer alltid på hva det betyr når en leilighet er til salgs og til leie på finn... Hvordan kan de leie den ut hvis de skal ha visninger? Den ligger jo på salgs, men det går også an å leie den? Er dette lov? Hvis noen da leier den, men boligen får interesse av noen som vil kjøpe den, da kan de bare kaste ut de? håper noen kan forklare ... Anonymkode: 447e3...bf0 Dårlig økonomi? De har ikke råd til å la boligen ligge lenge usolgt. Det ville jeg tenkt. Anonymkode: 4114b...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå