Kid-a Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 Kid-a venter på bussen, det begynner å bli sent og hun skal på jobb. Hva skjer? Bussen kommer ikke. Norgesbuss har tydeligvis en idé om at det er ok å droppe en avgang her og der... samme for dem, lissom. Kid-a venter og venter forgjeves... for bussjåførene sitter i godstolen på SL-kontoret på Lillestrøm stasjon og leser dagens aftenposten over en kopp kaffe. Sikker på at de småhumrer litt over dagens djevelgjerning... innimellom titter dem ut av vinduet og ser på folket som venter på at neste buss skal dukke opp.... men neida, "la oss droppe en avgang til, dette er god underholdning" FRUSTRASJOOON!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Ser at Kid-a har begynnt å nevne seg selv i 3 person. Dette er et typsik fenomen for barnehagebarn og waco..ser at kid-a henger seg på her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2002 Ser at care har begynt å slenge dritt... godt at voksne mennesker holder seg til saken. Husk at dere skal være et godt forbilde for oss barnehagebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg kjenner igjen frustrasjonen..... med at bussen aldri kommer altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2002 Ingen ting irriterer mer om dagen... helvtes busselskap, tror de kan kjøre når de vil.... GRrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 6. september 2002 #6 Del Skrevet 6. september 2002 Hvis bussen ikke kommer kan du jo ta en taxi og sende regningen til busselskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. september 2002 Ja, det skal jeg jammen gjøre neste gang... men går det an å få regning, da? må man ikke betale i taxien??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 6. september 2002 #8 Del Skrevet 6. september 2002 Kanskje du burde starte et nytt og myyyyye bedre buss-selskap? Busser er noen treige dyr spør du meg grrrr :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2002 Nei, for guds skyld, jeg skal ikke starte busselskap. Men de som allerede har gjort det, bør passe jobben sin!!! Jeg liker ikke mennesker som har som hobby å sløse med andres tid. For det er både respektløst og usigelig frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #10 Del Skrevet 6. september 2002 hei du kid-a dettte er gruuusomt irriterende for å si det ganske mildt! men jeg skal nok trøste deg med at dette ikke bare gjelder bussen, men hele tbanen nettet også! flere ganger kan jeg komme for sent pga at tbanen mannen bestemmer seg for å droppe den ene avgangen, som da tilfeldigvis skulle være min! jaja hvorfor ikke droppe den avgangen jeg skal ta idag!!! ganske gruuusomt irriterende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #11 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har vel adri egentlig opplevd dette problemet da, men jeg har det problemet å løpe bena av meg for å rekke bussen, for så å stå i evigheter og finne ut at bussen var 3 minutter for snar denne ene gangen. Jeg hater å vente på neste, bare så det er sagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. september 2002 #12 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorfor tjater du om buss selskap???Prøv å være avhengig av NSB for å komme deg til og fra jobb hver dag tidsnok du.DA kan du komme her med syte innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #13 Del Skrevet 6. september 2002 Kom å prøv Tromsbuss du, Thea. Så skal du få erfare syting på høyt nivå til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. september 2002 #14 Del Skrevet 6. september 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #15 Del Skrevet 6. september 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. september 2002 #16 Del Skrevet 7. september 2002 Klarte ikke å dy meg kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. september 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg skjønte det, care... Men hvis du skal være så fryktelig voksen og seriøs hele tiden, gir det et bittelittegranne dårlig inntrykk å plutselig skeie ut med drittslenging på høyt nivå... men jeg bare ler av det hele. Du kommer aldri til å få oppdra meg!! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 7. september 2002 #18 Del Skrevet 7. september 2002 HÅ! Noen nevnte NSB her! Det nytter ikke være avhengig av dem. Det er rådyrt, støtt forsinka, alltid sure. For et par år siden kuttet de ned på nesten halvparten av avgangene mellom Kongsvinger og Årnes (mange pendlere på den strekningen og inn til Oslo.... deriblant var jeg). Men jammen vart det ikke dyrere å ta toget likevel. Det var da jeg og de fleste andre begynte å ta Timekspressen i steden. Tar ti minutter lengre å komme seg inn til byen, men avgang hver time/halvtime, og med mye mer behagelig sitteplass, og med Hedmarkskortet fikk man halv reise på halv pris, og var du heldig så var det kanskje en blid bussjåfør bak rattet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. september 2002 #19 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg skjønte det, care... Men hvis du skal være så fryktelig voksen og seriøs hele tiden, gir det et bittelittegranne dårlig inntrykk å plutselig skeie ut med drittslenging på høyt nivå... men jeg bare ler av det hele. Du kommer aldri til å få oppdra meg!! Haha! hei kid-a Jeg gir ikke inntrykk av å være voksen - jeg er voksen. Men selvsagt frigir ikke dette meg for å komme med usaklige kommentarer av og til....Har behov for å slenge litt med leppa jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. september 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 7. september 2002 Mener å huske at jeg har kranglet med deg om dette før, jeg?! Jeg har iallfall fått et inntrykk av at du prøver å være en av de voksne og bevisste vesener her inne... jeg er ikke det. Men om du er voksen, okei, da kan det hende jeg forstår. Du kan ikke nekte for at du har et behov for å poengtere andres dumhet og barnslige oppsinn hele tiden... det var derfor jeg konkluderte med at du har et behov for å føle deg voksen. Men okei, jeg innrømmer det, jeg er bare en stakkars ung og dum sjel, men det kommer seg med tiden kanskje. Jeg tar kanskje feil i mine tolkninger. Men så er det menneskelig å ta feil, er det ikke?? Ha en vidunderlig lørdagsformiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå