Gå til innhold

Han vil sjeldent ha sex,men når han vil så..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min vil sjeldent ha sex, men når det først skjer så er han ikke lenger interessert i å varme meg opp, eller hjelpe meg med å komme etter han er ferdig hvis jeg ikke har kommet under sexen. Da legger han seg med mobilen mens jeg må gjøre meg ferdig alene ved siden av. Helt upåvirket. 

Jeg suger han ofte, men da er han heller ikke interessert i å gjøre noe med meg. 

Han sier han har svært liten sexlyst, men når han har lyst, hvorfor er han ikke lenger interessert i å tilfredstille meg? Var ikke sånn før. Siste året har det vært slik. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 9e50e...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om det? ( sikkert dumt spørsmål) Jeg hadde det slik med eksen, og vi pratet om det, men det hjalp ikke.  Han var ego og elendig. 

Anonymkode: d6a7e...8a9

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min vil sjeldent ha sex, men når det først skjer så er han ikke lenger interessert i å varme meg opp, eller hjelpe meg med å komme etter han er ferdig hvis jeg ikke har kommet under sexen. Da legger han seg med mobilen mens jeg må gjøre meg ferdig alene ved siden av. Helt upåvirket. 

Jeg suger han ofte, men da er han heller ikke interessert i å gjøre noe med meg. 

Han sier han har svært liten sexlyst, men når han har lyst, hvorfor er han ikke lenger interessert i å tilfredstille meg? Var ikke sånn før. Siste året har det vært slik. Hva tenker dere om det? 

Høres ut som exen min. Her endte det i brudd. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med han om det? ( sikkert dumt spørsmål) Jeg hadde det slik med eksen, og vi pratet om det, men det hjalp ikke.  Han var ego og elendig. 

Anonymkode: d6a7e...8a9

Ja, men har gitt opp. Hadde han vært slik hele veien så hadde det vært en ting. Men var virkelig ikke sånn før. Begynner å bli ganske skuffa. Jeg har trent en god stund nå å ser på meg selv som attraktiv, i bedre form enn noen gang, men på samme tid føler jeg meg jo helt uinteressant for han. Blæ! 

Skrevet

Han er blitt egoistisk. Snakk med han om det og krev umiddelbart endring, unnskyldninger godtar du ikkje. Dersom det ikkje bedrer seg, så nekter du å ha sex med han. Han oppfører seg som om du er ei pule dokke for han. Det skal være godt for begge, ikkje bare han. Han kan ta seg ein ronk om det er sånn det skal være.

• Liker 7
Skrevet

Vanlig å «gi jernet» i starten v er forhold. Han vil jo imponere. Nå er det kanskje ikke så viktig lenger.

Skrevet
1 minutt siden, _nubbenella skrev:

Han er blitt egoistisk. Snakk med han om det og krev umiddelbart endring, unnskyldninger godtar du ikkje. Dersom det ikkje bedrer seg, så nekter du å ha sex med han. Han oppfører seg som om du er ei pule dokke for han. Det skal være godt for begge, ikkje bare han. Han kan ta seg ein ronk om det er sånn det skal være.

Han vet nok temmelig godt at jeg har lyst på sex hele tiden, å at jeg vil ta til takke med det jeg får. Trodde bare han brydde seg litt mer om mitt velvære. 

Skrevet
1 minutt siden, Irja skrev:

Vanlig å «gi jernet» i starten v er forhold. Han vil jo imponere. Nå er det kanskje ikke så viktig lenger.

Vi har nå vært sammen i mange år.. Burde vel bry seg selvom man har vært sammen en stund?! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enveiskjøring fungerer ikke i forhold, det handler om å gi og få. Skjønner ikke den egoismen med noen man elsker, eller er han kanskje bare egoist og ikke elsker deg lengre? Der sexen avtar i forholdet, er det ting som har skjedd. Hvis han ikke skjønner dette med oppvarming er han jo uerfaren. Hvis han elsker deg, og likte å kysse og kose deg før og ikke nå, så vet du svaret😥

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Enveiskjøring fungerer ikke i forhold, det handler om å gi og få. Skjønner ikke den egoismen med noen man elsker, eller er han kanskje bare egoist og ikke elsker deg lengre? Der sexen avtar i forholdet, er det ting som har skjedd. Hvis han ikke skjønner dette med oppvarming er han jo uerfaren. Hvis han elsker deg, og likte å kysse og kose deg før og ikke nå, så vet du svaret😥

Nei ikke sant! Begynner jo å tenke i de banene selv. Akkurat nå syns jeg han er en jævla dust. Haha.. Ehh.. 😬

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har nå vært sammen i mange år.. Burde vel bry seg selvom man har vært sammen en stund?! 

Burde ja, men han har sluttet med det da.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei ikke sant! Begynner jo å tenke i de banene selv. Akkurat nå syns jeg han er en jævla dust. Haha.. Ehh.. 😬

Før sa jeg at sexen ikke var så viktig i et forhold, men med årene synes jeg det er et helvette uten. Om en ikke knuller som kaniner og er nyforelsket hele tiden, kan man vel finne noen som har samme appetitt og fremdeles elske hverandre? Problemet er jo at det ikke er så mange kvinner igjen som tenker som meg😜

Skrevet
3 minutter siden, Irja skrev:

Burde ja, men han har sluttet med det da.

Ja tydeligvis! 

Skrevet

Sliter han med å holde reisning? Kjæresten min er litt sånn iblant. Og da kan han Ikke bli forstyrret og må bare kjøre på, slik at han klarer å fullføre.  Er mye som kan skje med menn etterhvert som de blir eldre. 

Anonymkode: 715b3...faf

Gjest Middelmådig
Skrevet

Da ville jeg ha gitt tydelig beskjed om at der var helt uholdbart og at om han ikke tok seg sammen, vil jeg gjøre det slutt for å finne andre å ha sex med, som liker meg og å ha sex med meg. 
Herrefred, for en lat egoist..!

Skrevet
På 15.12.2019 den 1.18, AnonymBruker skrev:

Han burde få en medalje for å være den dårligste elskeren i universet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at han ikke elsker deg lenger.

Anonymkode: 33ebe...fa7

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner jo å lure jeg også, på om han elsker meg lenger. Så har jo tatt flere sånne prater med han. Han bedyrer at han fortsatt elsker meg å at han ikke vil at det skal bli slutt. Vet ikke hva jeg skal tro jeg.. 

Ts

Skrevet

Ligger du å onanerer ved siden av han etter sex? Mens han trykker på tlf?

Anonymkode: 2554e...a73

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger du å onanerer ved siden av han etter sex? Mens han trykker på tlf?

Anonymkode: 2554e...a73

Ja jeg vil jo komme jeg også? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...