Gå til innhold

Foster- hvit prikk på hjertet og litt forstørret nyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring ifra tidligere svangerskap. Om det er noen her som har fått beskjed på ultralyd undersøkelsene at fosteret har en liten hvit prikk på hjertet og litt forstørret nyre. 

Noen som har kjennskap til dette? Var fosteret friskt da det ble født ? 

Legen som tok ultralyd av meg sa at det blir sett hos enkelte gravid og at jeg ikke burde bekymre meg for mye, men så har jeg de andre som snakker negativt og skremmende om dette. 

Så jeg bare lurte på om det er noen her som har vært i samme situasjon? 

Takk :)

Anonymkode: 50cbf...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde forstørret nyre så vi ble følgt opp videre i svangerskapet. Dette Jevnet seg ut før fødsel :) ikke erfaring med prikk på hjerte. 

Anonymkode: 2e05b...750

Skrevet

Ikke Google eller spør på forum. Snakk med lege og stol på legen.

Anonymkode: 9c264...817

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Google eller spør på forum. Snakk med lege og stol på legen.

Anonymkode: 9c264...817

Ja .. har ikke vært så lett da den legen jeg har hatt har sendt meg rett ut av rommet vær gang. Hun var hele tiden mer opptatt av at hun ville gå hjem at hun ikke hadde tid til å fortelle meg , at jeg kunne sjekke opp litt selv . Heldigvis er ikke hun der nå lenger så jeg skal få ny lege . Men har gått helt angst etter opplevelsen med hun legen som jeg hadde.  

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2019 den 1.00):

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring ifra tidligere svangerskap. Om det er noen her som har fått beskjed på ultralyd undersøkelsene at fosteret har en liten hvit prikk på hjertet og litt forstørret nyre. 

Noen som har kjennskap til dette? Var fosteret friskt da det ble født ? 

Legen som tok ultralyd av meg sa at det blir sett hos enkelte gravid og at jeg ikke burde bekymre meg for mye, men så har jeg de andre som snakker negativt og skremmende om dette. 

Så jeg bare lurte på om det er noen her som har vært i samme situasjon? 

Takk :)

Hei, hva var resultatet på situasjonen din?

Vi var på ultralyd, og fikk samme beskjed idag. 

Takk 😊

Anonymkode: 7abc9...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...