AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #101 Skrevet 15. desember 2019 3-åring her i hus. Får en Stiga rattkjelke og en FurReal Ricky hund som ble kjøpt på black friday for 500 kr. Det klør etter å kjøpe mer nå når det er så mye fint i butikken, mens synes egentlig at dette er mer enn nok så skal sette grensa her. Anonymkode: 3d722...c02 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #102 Skrevet 15. desember 2019 En masse klær. Har ei datter som elsker klær. Men mye fornuftig også da. Selv om det ble litt dyrt. Anonymkode: 060cd...3ee
Jr.Garcon Skrevet 16. desember 2019 #103 Skrevet 16. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Han får 3 lekemus, en ball med bjelle og hale, en lekefugl med fjær og en hamster lignede leke med vibrasjon + vi har kjøpt han en ny lekestang med fjær og bånd som vi kan leke med han med. Det er favoritten, og den gamle synger på siste vers. Han får også masse forskjellige godbiter. Og han hadde forøvrig blitt like gira på en tråd med papir i enden eller en sammenkrøllet kvittering. Dette er jo noe som jeg gjør for min del, for at jeg kan og for at jeg vil skjemme han bort. Vårt "barn" er en katt. Men hadde lyst å være med i skrytetråden 🙄 For det er en skrytetråd for å vise hvor heldige barna deres er og for å måle opp hvor heldig dine barn er i forhold til "naboens". Sånne tråder får meg til å husker at mamma og pappa gruet seg litt til jul, siden hun ikke kunne sjans til å kjøpe dyre gaver oss og viste at det alltid ble snakk om julegaver på skolen etter ferien. Men vi hadde alltid god mat, god stemning og godt selskap og fikk alltid noe vi hadde ønsket oss, selv om det kanskje var en pysjamas. Jeg vet hvor heldig jeg er, jeg vant lotteriet selv om foreldrene mine ikke hadde råd til samme gavegildet som mange andre. Og vet at jeg fikk mer en mange andre igjen. Poenget er om noen føler seg dritt når de ser noen av disse svindyre gavene, så er det ikke det som er viktig selv om det er gøy å både gi og få gaver. Men de beste minnene jeg har av julen er tiden vi tilbragte som familie. Anonymkode: 1c86c...b9d Morsomt og flott innlegg 👍 4
Zinatara Skrevet 16. desember 2019 #104 Skrevet 16. desember 2019 Jentene får lenestol til rommene sine, sengetøy, tegnebrett til data og bøker. Lillesøster får Bluetooth øreplugger og storesøster får et switch spill. Gutten får gaming stol, nattbordslampe med Nintendo motiv, sengetøy, bøker og Bluetooth ørepropper.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #105 Skrevet 16. desember 2019 Vår er 1 1/2 og får et par bøker, pluss et par leker som visstnok skal trigge fantasi og motorikk 😄 Er så lei plastræl! Julestrømpa skal jeg fylle med klementiner som er det beste han vet for tiden. Anonymkode: 1a2b0...068 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #106 Skrevet 16. desember 2019 Har 2 9-åringer som jeg i år har kjøpt fullt mc-utstyr til. Høres dyrt og fint og flott ut, men alt er handlet på finn, og jeg endte på 500,- pr barn. Akkurat nok synes jeg. Anonymkode: 29cb4...264
Kvartz Skrevet 16. desember 2019 #107 Skrevet 16. desember 2019 Har ikke bestemt meg for om det blir en Porsche eller hodetelefoner. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #108 Skrevet 16. desember 2019 3 åringen får en leke han ønsker seg til 400.- Babyen får sovepose fra hm til sengen, som vi må kjøpe uansett. + at begge får en liten leke fra nissen. Har god råd, men prøver å begrense gavene. Anonymkode: 26d14...283
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #109 Skrevet 16. desember 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: En ting er gaver på juleaften, men i julekalenderen i dag fikk barna mine hver sin lille nisse kjøpt på søstrene grene. Nabojenta fikk ipad! Ungene sa ingenting, men tror de egentlig synes at jeg var litt kjip. Anonymkode: 436d4...497 Helt hinsides å gi barn iPad i kalender. Men jeg syns din nissegave er hinsides også. Billig småjuggel blir bare unødvendig søppel. Dårlig for miljøet. Kjøp heller noe som kan brukes om du må ha pakkekalender. Truser, tannbørster, hårstrikker osv. Anonymkode: aebda...094 2
Slitenmamma Skrevet 16. desember 2019 #110 Skrevet 16. desember 2019 Vår er 3 år gammel, og er første høytiden han får gave fra oss. Han er ikke skjønt greia med gaver før nå. Han får en bok med julefortelling om han og bestevennen, og så han vi kjøpt en kasse med brukte leker som han får. I år er det egentlig ingenting han trenger så har slitt med å ønske gaver til han.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #111 Skrevet 16. desember 2019 Hun er 8 og får mobiltelefon (kosta 1100kr), en bok, et puslespill, litt klær og en globus😊 Får ikke så mye utenom av andre😊 Anonymkode: 31bf0...380
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #112 Skrevet 16. desember 2019 Datteren min på fem har jeg kjøpt klær hun trenger pluss to små ting brukt. Sånn som har blitt nevnt her så ønsker jeg og tenke på miljøet først og fremst ikke på graden av bortskjemthet. Jeg har vært drit kjip og kjøpt gave kort fra fremtiden i våre hender hvor man gir en sum i noens navn til resten av fammen😅 de blir sikkert fornøyd 😂 Anonymkode: 2abc2...62a 2
Rucula Skrevet 16. desember 2019 #113 Skrevet 16. desember 2019 Min 2åring får lekekjøkken, lekemat, puslespill, prompepute, nattlampe og aquaplay til jul av oss.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #114 Skrevet 16. desember 2019 Jente 9 år: EL sparkesykkel, headset, perlesett, smartklokke, armbånd lagesett, flettebåndlager, ty bamse, lego friends, øredobber, bok. Gutt 12 år: EL sparkesykkel, trådløse ørepropper, lego technic, parfyme, smartklokke, Lego technic, bok, klær, gavekort VRsenter, brettspill. Gutt 10 år: EL sparkesykkel, trådløse ørepropper, lavalampe, Hobbysett, smartklokke, Lego technic, bok, klær, gavekort på Teknikk magasinet. Fellesgave fra nissen: monopol brettspill. Anonymkode: a51a7...fc3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #115 Skrevet 16. desember 2019 Masse tid og kjærlighet! Aking, båling og leking hele jula❤️ Har tatt ubetalt ferie for å ha mer kvalitetstid sammen. Christmas time❤️ Anonymkode: 700fc...ea2 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #116 Skrevet 16. desember 2019 https://www.nrk.no/nordland/nordnorske-barn-far-billigere-julegaver-enn-i-resten-av-landet-1.14823664 Aldri vært så stolt over å komme fra nord som nå🤩 Anonymkode: 700fc...ea2 5
Applehead Skrevet 16. desember 2019 #117 Skrevet 16. desember 2019 Har 3 barn. Alle får mobil + deksel og en genser. Skikkelig kreative i år.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #118 Skrevet 16. desember 2019 Jente 11: Gode tegnesaker og en hettegenser i et merke hun liker☺️ Hun ønsket seg en gamingpc, men hun får arve min gamle pc fra da jeg studerte. Kan spille noen spill på den også. Anonymkode: bf662...df2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #119 Skrevet 17. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Datteren min på fem har jeg kjøpt klær hun trenger pluss to små ting brukt. Sånn som har blitt nevnt her så ønsker jeg og tenke på miljøet først og fremst ikke på graden av bortskjemthet. Jeg har vært drit kjip og kjøpt gave kort fra fremtiden i våre hender hvor man gir en sum i noens navn til resten av fammen😅 de blir sikkert fornøyd 😂 Anonymkode: 2abc2...62a Åh så utrolig morsomt , not. Hvorfor gi gave om du vet de ikke blir fornøyd , bedre å ikke gi da. Anonymkode: bf764...f9f 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #120 Skrevet 17. desember 2019 Nå er jenta vår bare en baby, men vi har kjøpt inn en tripp trapp stol med tilbehør som hun skal få i "julegave". Stolen hadde vi kjøpt uansett, men vi tenker at det er hyggelig å gi henne stolen til jul selv om hun ikke skjønner hva jul er enda 😛 Hvordan vi gjør det med gaver i fremtiden vet jeg ikke, men det blir nok en del spillkonsollgreier da vi foreldre er glade i PC-spill, Nintendo og Playstation. Så får vi bare håpe på at jenta vår blir glad i å spille hun og. Anonymkode: af501...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå