Gå til innhold

Hva får deres barn til jul i år,av dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine får : Hver sin gaming PC med headset og full pakke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ipad og airpods til 9 åringen, nintendo switch pokemon edition til 6 åringen, barbie dream house til 3 åringen.

Anonymkode: 0281e...78e

• Liker 1
Skrevet

Heiskort i alpint bakken, TV, Apple TV, AirPods, PC, gymbag og toalettveske. 

2 barn 

Anonymkode: 5d62e...39e

• Liker 1
Skrevet

Duplo. 

Anonymkode: b23ce...5c2

• Liker 30
Skrevet

3-åringen får en gammel gave hen fikk ifjor. Var ikke så interessert i kjøretøy da, men er det nå. Og 10k inn på sparekonto. 

Anonymkode: e891c...474

• Liker 7
Skrevet

Har ikke barn, men trooor jeg får blender av mamma, pluss litt småting 😋

Anonymkode: 5f643...f46

• Liker 2
Skrevet

Min datter får sengesett med et spesielt motiv hun ønsker + favorittsjokoladen hennes. 

Anonymkode: d2856...3c6

• Liker 23
Skrevet

Større trampoline enn den de hadde fra før. Kjøpt på black friday og koster kun 17.000kr. 

Neida, satt ned til 1500kr fra førpris på 4000kr. Noen ting er lurt å ordne på høst/vinteren😊👍 Større trampoline har de ønsket seg lenge!

Anonymkode: b45d8...336

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Større trampoline enn den de hadde fra før. Kjøpt på black friday og koster kun 17.000kr. 

Neida, satt ned til 1500kr fra førpris på 4000kr. Noen ting er lurt å ordne på høst/vinteren😊👍 Større trampoline har de ønsket seg lenge!

Anonymkode: b45d8...336

Og så får de vente spent til julegaven kan tas i bruk en gang ved påsketider?

• Liker 6
Skrevet

Eldste som er flyttet hjemmefra og er student får en stor koffert (for det har han ikke) og trilogi med fantasybøker. Yngste jenta som er 14 får to bøker og en ny mobil hun ønsker seg. Den kostet 2.200 på Black Friday og er en gave vi gir sammen med mormor og morfar. 

Eldste jenta i huset flytter ut for å studere neste høst, så der skal vi kjøpe husholdningsutstyr av noe slag+ at hun får lesestoff hun også. 

Anonymkode: 85c3a...b7f

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eldste som er flyttet hjemmefra og er student får en stor koffert (for det har han ikke) og trilogi med fantasybøker. Yngste jenta som er 14 får to bøker og en ny mobil hun ønsker seg. Den kostet 2.200 på Black Friday og er en gave vi gir sammen med mormor og morfar. 

Eldste jenta i huset flytter ut for å studere neste høst, så der skal vi kjøpe husholdningsutstyr av noe slag+ at hun får lesestoff hun også. 

Anonymkode: 85c3a...b7f

Tips: Om hun bor på hybel eller lignende så har hun svært begrenset plass så pass på at det er noe som tar hensyn til det. 

Anonymkode: d2856...3c6

• Liker 5
Skrevet

Haha jeg som hadde så dårlig samvittighet for å ha kjøpt så mye til sønnen min, redd han skulle bli bortskjemt. Ser nå at jeg har lite å frykte sammenlignet med noen andre her. Hvis de tre første er seriøse da. 😛

Han får playstation vr, 3 playstation spill og et brettspill.

Anonymkode: 4e9f4...1c1

• Liker 6
Skrevet

Ingenting... kanskje et playstationspill på deling... De får 3 gaver av besteforeldre/oldeforeldre og 4 av tanter/onkler. Holder i massevis 🙏 De er 7 og 5 år.

• Liker 3
Skrevet

Frozen lego + en bok. Han er 5 år.

• Liker 7
Skrevet

Lol dukkehus, anna og Elsa dukker fra frozen2. Rapunzel på 90cm. Morgenkåpe, elsa2 støvletter, karaokemaskin, div klær.

sønnene får VR, merkeklær, fotballutstyr, lego, tastatur til gaming, anlegg til pc, sko, ratt og pedaler. 

Anonymkode: 14d4f...5a6

Skrevet

iPad. 

Anonymkode: 2a8ca...b79

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så får de vente spent til julegaven kan tas i bruk en gang ved påsketider?

Å vente på en glede, er også en glede! Barna har ønsket seg dette, og etter julaften vet de at de endelig har tingen. Dermed kan de starte med å kjenne på den reelle gleden over å eie denne, og spenningen og gleden vil øke fram til gaven tas i bruk. Tenker at julegaven som er noe som brukes senere, og mest på sommeren, er en gave som dekker hele skalaen fra pedagogikk til pur lykke! En perfelt gave!❤

• Liker 42
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får 3 lekemus, en ball med bjelle og hale,  en lekefugl med fjær og en hamster lignede leke med vibrasjon +  vi har kjøpt han en ny lekestang med fjær og bånd som vi kan leke med han med. Det er favoritten, og den gamle synger på siste vers. Han får også masse forskjellige godbiter. Og han hadde forøvrig blitt like gira på en tråd med papir i enden eller en sammenkrøllet kvittering. Dette er jo noe som jeg gjør for min del, for at jeg kan og for at jeg vil skjemme han bort.

Vårt "barn" er en katt. Men hadde lyst å være med i skrytetråden 🙄 For det er en skrytetråd for å vise hvor heldige barna deres er og for å måle opp hvor heldig dine barn er i forhold til "naboens".

Sånne tråder får meg til å husker at mamma og pappa gruet seg litt til jul, siden hun ikke kunne sjans til å kjøpe dyre gaver oss og viste at det alltid ble snakk om julegaver på skolen etter ferien. Men vi hadde alltid god mat, god stemning og godt selskap og fikk alltid noe vi hadde ønsket oss, selv om det kanskje var en pysjamas. Jeg vet hvor heldig jeg er, jeg vant lotteriet selv om foreldrene mine ikke hadde råd til samme gavegildet som mange andre. Og vet at jeg fikk mer en mange andre igjen. Poenget er om noen føler seg dritt når de ser noen av disse svindyre gavene, så er det ikke det som er viktig selv om det er gøy å både gi og få gaver. Men de beste minnene jeg har av julen er tiden vi tilbragte som familie.

Anonymkode: 1c86c...b9d

Beste kommentaren ❤️ Helt sjokkert over hva enkelte pøser ut med på julaften til barna sine 😱 Ikke rart barn her til lands idag bare blir mer og mer bortskjemt 🤮 Viktig at de lærer seg å sette pris på andre ting enn kun det materielle. Har ikke barn selv, så handler ikke om det.

Anonymkode: 22c37...c6d

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...