AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Har kjøpt en ordentlig gave til de hver, ett sett med feks kaffe, duftpinner, servietter, favoritt godsiden dems, og favoritt såpen dems. Altså ting de bruker. Har allerede pakket inn. Men vil gjerne ha en liten ting til, til de hver, rundt 50kr. Bare slik at de får mer enn en pakke, siden de ellers får av få. Noen tips til noe spennde rundt 50 lappen, som er lett å få tak i på feks europris? To damer i 70 åra og en mann i 70 åra. Anonymkode: 71798...f90
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 jeg ville lagd franskbrente mandler og hatt på et glass. Det er fort gjort, og smaker fantastisk. Anonymkode: 9cb54...da3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ville lagd franskbrente mandler og hatt på et glass. Det er fort gjort, og smaker fantastisk. Anonymkode: 9cb54...da3 Jeg er så allergisk mot mandler at jeg ikke kan ta på de men om ikke er det et supert tips! Takk Anonymkode: 71798...f90
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så allergisk mot mandler at jeg ikke kan ta på de men om ikke er det et supert tips! Takk Anonymkode: 71798...f90 auda, nei da utgår det! en liten juleblomstdekorasjon med svibler? de pleier ikke koste så mye Anonymkode: 9cb54...da3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: auda, nei da utgår det! en liten juleblomstdekorasjon med svibler? de pleier ikke koste så mye Anonymkode: 9cb54...da3 Holder de seg innpakket til julaften da? Møter de for siste gang før jul nå på mandag 😕 skal for første gang feire jul uten noen av de Anonymkode: 71798...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå