AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 I det siste kanskje føler jeg at jeg kanskje har endret personlighet litt.. Jeg merker at jeg har fått litt reduserte hemninger kanskje, og snakker litt for fortrolig med kollegaer. Misforstå meg rett, jeg gjør ikke eller sier ingen helt hårreisende ting, men tenker i ettertid at jeg har delt litt for mye personlige ting og tanker, snakker lissom litt uhemmet på en måte. Tenker i ettertid at det burde jeg ikke ha sagt eller delt, og tenker at i verste fall kan disse tingene "bli brukt" litt i mot meg eller bite meg i ræva en dag. At jeg må være litt mer forsiktig kanskje. Er også ganske distre for tiden og blir litt fortere irritert enn vanlig. Irritert på folk som går sakte på fortauet, folk som sniker i kø, barnevogn mafiaen, frekke folk som ikke viser hensyn osv. Blir ikke irritert "uten grunn", men lar på en måte ting irritere meg, noe som kun går ut over meg selv. Jeg lar meg også mer påvirke av vonde ting i verden, klimaendringer, katastrofer, dyremishandling, vold og kriminalitet. Kjenner på en slags mismod for utviklinga og fremtiden. Blitt litt mer pessimistisk kanskje. Er så usikker på om det er noe årsak til dette? Eller begynner jeg bare å bli en gammel og merkelig dame 😄 Fysisk er det ikke noe galt med meg, utenom at jeg er mye sliten og har lite energi og overskudd- men vet ikke om det har noen sammenheng. Noen som har opplevd lignende, har noen råd eller ideer om hva dette kan være? Anonymkode: 8a11c...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå