AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Favorittdyret mitt var delfin. Noen var så hyggelige å opplyse meg om ting de IKKE sier i dokumentarer. Delfiner er voldelige. Hanndelfiner biter, og slår hunnen med halen mens de forfølger henne i grupper i opp til flere uker mens de voldtar henne, og hun prøver å stikke av. Har hun en delfinunge er det fare for at de slår den med halen og biter den til den dør. Og ja, om de får muligheten prøver de å voldta mennesker også. Noe som er grunnen til at faren til en venninne nekter å bade om det er delfiner i nærheten ☹️ Vedkommende var også så hyggelig å opplyse meg om at det er svært vanlig at seler voldtar pingviner, og at keiserpingvinene voldtok både andre pingviner og kyllingene deres. Vel, mennesker er akkurat som dyr da. Er litt furten for har samlet på delfinfigurer i 15 år. Nå føler jeg for å pakke alt vekk. Noen andre som har opplevd å måtte endre syn på ting etter at du fikk vite noen ubehagelige fakta? Anonymkode: 5f8df...b0d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Jeg var stolt av å være «viking», helt til jeg lærte at alt de gjorde var å voldta, drepe og plyndre😔 Anonymkode: 8c3c4...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå