Balto Skrevet 26. desember 2019 #21 Del Skrevet 26. desember 2019 Fineart.no Ikke auksjonen, men sjekker ut kunstnere og hashtagger vi liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #22 Del Skrevet 27. desember 2019 Vi kjøper bilder fra kunstnere vi følger med på, kjøper da gjennom Etsy. Ellers får vi og kjøper kunst av foreldrene og besteforeldrene mine, som de har kjøpt annen steds fra. Morfar er veldig glad i kunstauksjoner, og mamma kjøper innimellom på utstillingene til lokale kunstnere. Veldig gøy å ha det ene bildet til sløydlæreren min i stua. Anonymkode: ab8b1...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #23 Del Skrevet 27. desember 2019 Maler selv 👍🏻 Anonymkode: 463d2...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #24 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg har kjøpt prints fra Etsy, Society6 og RedBubble. Har da kjøpt fra mindre kunstnere/illustratører som selger gjennom disse sidene. Har også kjøpt direkte fra nettsidene til et par illustratører i utlandet. Ingen av de jeg har kjøpt har vært dyre da, det har vært plakater/prints av kunst, ikke unike kunst-trykk, så 100-350kr. Vi har også et par bilder som vi har fått av en bekjent som er kunstner. Et bilde har vi kjøpt på et søndags-marked i byen vi bor, et par har vi kjøpt på ferie i utlandet fra gateselgere. Oppdaget nylig en butikk i Oslo som solgte prints fra norske tegnere og kunstnere - https://www.toomanyprints.com Ellers vet jeg om Desenio og Dear Sam som selger plakater i div størrelser, innrammet og ikke. Anonymkode: 5e247...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #25 Del Skrevet 27. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt prints fra Etsy, Society6 og RedBubble. Anonymkode: 5e247...153 Kan legge til at spesielt Society6 ofte kjører kampanjer med både tilbudspriser og gratis frakt til Norge. Etsy er nok den av disse nettsidene der kunstnerene selv får mest av pengene fra salget. Og fra 1. april vil det komme moms og tollgebyr på disse sidene. Anonymkode: 5e247...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #26 Del Skrevet 27. desember 2019 Barnehagen. Vi får dem gratis fordi vi er i familie med kunstneren. Anonymkode: 022bf...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå