Gå til innhold

Kunne du rimmet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann. Kunne definitivt IKKE tenkt meg å bli rimmet.

Kunne gjort det mot henne hvis jeg var sikker på at hun var ren.

Jeg er den typen som synes fitta er mest spennende. Det er det jeg tenner på og fantaserer om. Den smaker godt også.

Anonymkode: 4c197...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner selv på å bli rimmet skikkelig

og rimmer gjerne kvinnen tilbake

null stress det

Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

stikke tunga langt inn. 

Og hva skjer da? For jeg mener, du MÅ jo kjenne smaken av avføring om du stikker tungen inn uansett hvor mye klyster man har tatt så ligger jo den "smaken" i veggene inni rumpen rett innenfor rumpehullet? Eller? 

Spør for jeg oppriktig lurer på hvordan det "smaker" hvis jeg skal tørre å prøve en gang.

Anonymkode: a8423...a04

Gjest Alterego666
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skjer da? For jeg mener, du MÅ jo kjenne smaken av avføring om du stikker tungen inn uansett hvor mye klyster man har tatt så ligger jo den "smaken" i veggene inni rumpen rett innenfor rumpehullet? Eller? 

Spør for jeg oppriktig lurer på hvordan det "smaker" hvis jeg skal tørre å prøve en gang.

Ren rumpe smaker ren rumpe. Jeg har ikke så mye erfaring med å smake på avføring, så det er ikke så lett å sammenligne. Tunga går uansett kun et stykke inn i endetarmsåpningen, ikke inn i selve endetarmen. Jeg vil si at med vanlig god personlig hygiene smaler det ren rumpe.

Tenningen for meg og partner er at dette er ekstremt privat og delvis skambelagt. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det smaker egentlig ingenting, så lenge man er ren der bak. 

Anonymkode: ed87f...1c7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ekstremt sensitiv for dårlig smak og lukt dessverre, så å si at noe smaker "ingenting" fremstår for meg som en ønskedrøm. For stort sett alt smaker noe, enten det er sæd, smørning, vaginasaft, svette osv. Så noe må det smake, men "ren rumpe" sier meg ingenting siden jeg ikke har noe formening om hva "rumpe" smaker som.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstremt sensitiv for dårlig smak og lukt dessverre, så å si at noe smaker "ingenting" fremstår for meg som en ønskedrøm. For stort sett alt smaker noe, enten det er sæd, smørning, vaginasaft, svette osv. Så noe må det smake, men "ren rumpe" sier meg ingenting siden jeg ikke har noe formening om hva "rumpe" smaker som.

Nei, alt trenger ikke å smake noe. Slikk på armen din. Synes du den smaker noe? 

Anonymkode: ed87f...1c7

• Liker 1
Skrevet

Jada, ingen problem! Så lenge den er shava og nydysja! Tok en sjangs å Gjorde det med min x’mann, Når jeg ga han oral, han tente som f på det, Så da fortsatte jeg med det! 😹

Har ikke gjort det med min nåværende type, da han ikke shaver rompa, så da er det uaktuelt! Tror også han ikke er helt åpen for det, enda ihvertfall 😜 Fikk prøve vibratoren min i han, når vi var fulle, han likte det ikke, men var nysjerrig!

(Prøvde først snakke det bort, jeg la merke til at det var pga han skjems! Så jeg fikk han til å bli komfertabel og prøve det ut! Man vet jo ikke hva man liker før man har prøvd! Skal ikke være en skam å ha ‘’uvanlige’’ seksuelle interesser, de er som oftest ikke så uvanlige som en tror ☺️ )

Anonymkode: c78d3...39b

Skrevet

Selvsagt..... Jeg ser hvor godt han syntes det er, og det gjør meg SÅ kåt 

Anonymkode: 19397...4a7

Skrevet

Selvfølgelig, plager meg ikke i det hele tatt. Forutsetter selvfølgelig god hygiene da.

Skrevet
På 14.12.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

`Kunne du rimmet kjæresten din om han\henne tente på det? Kona mi bare roper æsj og sier jeg er sinnsyk de gangene jeg nevnte det... men det er noe som mangler for meg :(

Anonymkode: 5fd62...22c

Gjort det to ganger på mannen min. Andre ganger "svei" det på tunga, og derfor har det ikke blitt mer av det. 

Anonymkode: 9ea8f...fce

Skrevet

Jeg gjør det ofte på min mann

Anonymkode: 64679...fd5

Skrevet

Kommer ikke på tale. Totalt uaktuelt. 

Anonymkode: b5f1e...577

• Liker 1
Skrevet
På 15.12.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Ingen klyster her, og jeg stikker tunga inn. Aldri smakt avføring. 

Anonymkode: 64679...fd5

Skrevet

Kunne ikke tenke meg å motta, men skulle gjerne gitt.

M

Anonymkode: 6544d...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...