Gå til innhold

Kunne du rimmet

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han har sikkert et sterilt rumpehull... 

Anonymkode: 77292...c58

Har vel ingen, men det har mye å si.

Anonymkode: f7dee...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som mottar: Vasker dere ut med klyster først eller bare på utsiden? Stikker dere tunga inni selve hullet? 

Anonymkode: 45489...6b8

Skrevet

Ja og nei. Gjorde det på eks’en fordi det er en del av nytelsesspektrumet - rumpestumpen er jo full av nerver.

Men så var det den ene gangen at han hadde slurvet med vasken, og siden har jeg hatt en viss avsmak for akkurat den delen av kjønnslivet - sånn bokstavelig talt.

Anonymkode: c3106...08b

• Liker 2
Skrevet

Rett etter dusj så er det greit å bevege seg litt nedover der, men har aldri rimmet sånn "på ordentlig". Har liksom supplert litt ved siden av en kombinert "hand and blowjob" og slikket litt på undersiden og ned mot rompa bare. Det er veldig populært hos herrene 😅 

Anonymkode: 68ebf...c72

Skrevet

Jeg gjør det, men jeg må være skikkelig tent før temaet kommer opp, og jeg takler ikke å snakke om det utenom. 😛 Første gang jeg gjorde det var i fylla, ellers hadde jeg nok ikke turt.

Anonymkode: a57df...9df

Skrevet

Homofil, og ja, vi rimmer hverandre, MEN vi gjør det som skal til for at det skal være... presentabelt. Hadde aldri rimmet en hårete ræv, æsj. 

Anonymkode: 3314f...5d9

• Liker 1
Skrevet

Ja ikke noe problem det om ho er nydusjet 👍

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

`Kunne du rimmet kjæresten din om han\henne tente på det? Kona mi bare roper æsj og sier jeg er sinnsyk de gangene jeg nevnte det... men det er noe som mangler for meg :(

Anonymkode: 5fd62...22c

Dere har begge rett, hun i at du er sinnssyk, og du i at det mangler noe hos deg ... ;)

Jeg ser frem til den dagen samfunnet blir normalt igjen, og folk søker hjelp for problemene sine.

Endret av Horten Market
  • Liker 3
Skrevet

Kunne gjort det for hans del hvis det var veldig viktig for han. Han skulle dog. vært voksa, jeg skulle ha inntatt minst ei flaske vin og det skulle foregått i dusjen. 

Anonymkode: 2e68d...661

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homofil, og ja, vi rimmer hverandre, MEN vi gjør det som skal til for at det skal være... presentabelt. Hadde aldri rimmet en hårete ræv, æsj. 

Anonymkode: 3314f...5d9

Hår hadde vært min minste bekymring... 

Skrevet

Jeg rimmer gjerne. Kona mi liker det en veldig sjelden gang, men da liker hun det veldig mye. Selv om jeg liker å rimme, pleier jeg ikke å styre i den retningen fordi jeg da ikke kan slikke de andre plassene hvor jeg trives mer.

Skrevet

Ja, både å gi og å få. Gjør det med fuckfrienden. Vi slikker ræva og fittene på hverandre hele tiden. 

Anonymkode: ed87f...1c7

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det med en eks, men syntes det var nasty selv om han var nydusjet, så det frister ikke til gjentakelse. Da er det enklere å bruke en liten finger der bak mens jeg suger han, slikker ballene og leker med han samtidig. 

Anonymkode: 973ab...8fe

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er aktiv og passiv glad-rimmer. Blir sprengkåt av å stikke tunga langt inn. 

Gjest Keikolina
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men sikkert nok av tarmbakterier likevel. 

Ja, ser noen her tror de klarer å vaske de bort :fnise: Ikke de skarpeste knivene i skuffen som tror det, ber om e-coli.

Skrevet

Ja. Kjæresten dusjer alltid grundig før sex. Elsker å rimme ham og han virkelig nyter det. Holder på til han blir kjempekåt og så pegger jeg ham med strap on. 

Anonymkode: 5d93a...7c1

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som mottar: Vasker dere ut med klyster først eller bare på utsiden? Stikker dere tunga inni selve hullet? 

Anonymkode: 45489...6b8

Han bruker vannklyster. Jeg stikker tunga langt inn i hullet. Han smaker godt, bare hud.

Det var vel én gang han bare hadde dusja, da slikka jeg ham fortsatt i og rundt hullet, men ikke inni. 

Anonymkode: 5d93a...7c1

Skrevet

Jeg har rimmet ja, fordi kjæresten liker det.

Men hadde jeg sagt nei, vet jeg at kjæresten hadde respektert det. Også ikke nevnt det igjen.
Så slutt å spørre henne, hun vet du vil det. Om hun forandrer mening, kommer hun til deg med det. Maser du, får hun mer og mer avsmak (Pun intended) på det. 

Anonymkode: 54906...86d

Skrevet

Niks, det skjer ikke engang. Ville ikke blitt rimmet heller.

Anonymkode: c0972...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...