AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Føler virkelig jeg har gjort en tabbe: Jeg har vært prøver i mange mnd uten hell, og har forsøkt å drikke lite mellom el og ikm, men i går var jeg på julebord og drakk mye sprit. Jeg føler jeg har «ødelagt» sjansene mine denne mnd Er det noen som vet hvor hemmende alkohol kan være for å bli gravid? Jeg vet at egget ikke deler blodomløp med mor før en stund senere.. men det kan kanskje være andre negative effekter? Jeg skal selvsagt ikke gjøre dette igjen i fremtiden. Anonymkode: f674e...f81
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Det går helt fint. Jeg har flere venninner som ikke har visst at de har vært gravide og som har vært på fest. En fest har ingen ting å si. Anonymkode: 2ffa6...c69 3
hotfudge Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Du har mest sannsynlig ikke ødelagt noen ting, en fest eller to har ikke så mye å si. Selv drakk jeg dagen før jeg fant ut jeg var gravid og jeg kjenner flere som har gjort det samme som har fått velskapte og flotte barn 😊 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler virkelig jeg har gjort en tabbe: Jeg har vært prøver i mange mnd uten hell, og har forsøkt å drikke lite mellom el og ikm, men i går var jeg på julebord og drakk mye sprit. Jeg føler jeg har «ødelagt» sjansene mine denne mnd Er det noen som vet hvor hemmende alkohol kan være for å bli gravid? Jeg vet at egget ikke deler blodomløp med mor før en stund senere.. men det kan kanskje være andre negative effekter? Jeg skal selvsagt ikke gjøre dette igjen i fremtiden. Anonymkode: f674e...f81 Dette synes jeg er utrolig egoistisk. Har du ett stort nok ønske om å bli gravid, så holder du deg langt unna alkohol. Anonymkode: c4497...6fc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, hotfudge skrev: Du har mest sannsynlig ikke ødelagt noen ting, en fest eller to har ikke så mye å si. Selv drakk jeg dagen før jeg fant ut jeg var gravid og jeg kjenner flere som har gjort det samme som har fått velskapte og flotte barn 😊 Og hva med de gangene det ikke går bra? Selv om det er 1% sjanse, er det en risiko verdt å ta? Anonymkode: 26d5a...181
hotfudge Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva med de gangene det ikke går bra? Selv om det er 1% sjanse, er det en risiko verdt å ta? Anonymkode: 26d5a...181 Er det noe vits i å bli unødvendig stresset da? Jeg tenker det er bedre å være positiv enn å være negativ, alt man gjør kan jo påvirke alt. Skal man leve i sølibat og ligge på sofan med beina høyt? 2
Sinsiew Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg er utrolig egoistisk. Har du ett stort nok ønske om å bli gravid, så holder du deg langt unna alkohol. Anonymkode: c4497...6fc Idiotisk. Man kan ikke slutte å leve kun fordi man prøver. I hvert fall ikke når man har prøvd i flere mnd 😉 2
Sinsiew Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva med de gangene det ikke går bra? Selv om det er 1% sjanse, er det en risiko verdt å ta? Anonymkode: 26d5a...181 Det er så utrolig mye som ikke kan gå bra. Sånn er det rett og slett ikke mulig å tenke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Sinsiew skrev: Idiotisk. Man kan ikke slutte å leve kun fordi man prøver. I hvert fall ikke når man har prøvd i flere mnd 😉 Flere måneder? Prøv flere år som mange av oss her inne har prøvd. Eneste legene forteller man skal holde seg unna når man prøver er alkohol og tobakk. Anonymkode: c4497...6fc
Sinsiew Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere måneder? Prøv flere år som mange av oss her inne har prøvd. Eneste legene forteller man skal holde seg unna når man prøver er alkohol og tobakk. Anonymkode: c4497...6fc År eller mnd gjør da ingen forskjell.. Man kan ikke sette livet på vent. Jeg fikk beskjed om å leve som normalt. Ta meg en fest når jeg ville, og ta meg et glass vin til maten når det passet seg slik. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 Lev som nomalt å ikke lag prøving til et forskningsprosjekt. Det er natur og går som det går uansett. Du har nok av tid til bekymring fra positiv test og resten av din levetid om det blir barn av den testen..inntil da: lev normalt og kos deg. Anonymkode: fea29...8fb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå