Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg var en tur i butikken i stad og så ei dame tømte hele butikken for billig julemarsipan ho hadde hele vogna full..! Hvorfor i all verden er det ikke maksgrense på f. Eks 3 pakker pr person? Hvorfor skal noen få lov å kjøpe hele lageret så ikke andre får?? Og hva faen skal en person med maaange kilo marsipan?? 4
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Ja har lurt på det samme, ikke rart folk er overvektige. Gøy for de som kommer etter og skal ha en pakke til å lage julegodis med ungene. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 På min Rema 1000 er det maks 3 stk per kunde. Anonymkode: 13fe1...18a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Så fort noe er billig kommer griskheten frem. Flaut å se på Anonymkode: 5ce8a...170 5
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Hvorfor skulle man ikke kunne kjøpe ubegrenset av det? Det er til salgs. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På min Rema 1000 er det maks 3 stk per kunde. Anonymkode: 13fe1...18a Jepp, her også. Og det samme på Kiwi. Likevel er de tomme for billigvarene når jeg har mulighet til å handle, men mange flere kan få tak i det de trenger da. Anonymkode: 4bac9...d4c
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, her også. Og det samme på Kiwi. Likevel er de tomme for billigvarene når jeg har mulighet til å handle, men mange flere kan få tak i det de trenger da. Anonymkode: 4bac9...d4c Ja det er kjedelig å måtte fly i 4 butikker for å få surkål til ribba bare fordi gale mennesker kjøper med seg 60 pk hver fordi de koster 4 kr mindre enn vanlig. 7
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På min Rema 1000 er det maks 3 stk per kunde. Anonymkode: 13fe1...18a Hvor er det? Slik er det ikke her jeg bor hvertfall
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 38 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev: Og hva faen skal en person med maaange kilo marsipan?? Selge videre på svartebørsen (dvs salgsgrupper i facebooks mørkeste avkroker). Først kjøper man opp alt så folk blir desperate, deretter selger man varene for dobbel pris av ordinær pris. Vips, penger i banken og jula er reddet. Anonymkode: 85d4e...598 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Dra på Meny da der har de varer nok Anonymkode: 01809...8df 1
jukkapalme Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 Folk er så jævla egoistiske og griske, flaut å se på. Meg, meg, meg, driter langt faen i andre. På min rema og kiwi er det Max 3 pr kunde, burde vært det overalt. 2
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 5 minutter siden, jukkapalme skrev: Folk er så jævla egoistiske og griske, flaut å se på. Meg, meg, meg, driter langt faen i andre. På min rema og kiwi er det Max 3 pr kunde, burde vært det overalt. De fleste drar ikke på butikken for å sørge for at andre skal få handlet, de gjør det for seg og sine. Helt på sin plass å kjøpe den memgden man ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: De fleste drar ikke på butikken for å sørge for at andre skal få handlet, de gjør det for seg og sine. Helt på sin plass å kjøpe den memgden man ønsker. Perfekt bevis på at folk i dag kun tenker på seg selv Anonymkode: 5ce8a...170 6
jukkapalme Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: De fleste drar ikke på butikken for å sørge for at andre skal få handlet, de gjør det for seg og sine. Helt på sin plass å kjøpe den memgden man ønsker. Men ingen trenger 14 kg marsipan, 480 marsipangriser og 1700 poser juleseigmenn. Det går an å ta LITT hensyn til andre som har lyst på et par marsipangriser og et par pose seigmenn. 12
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, jukkapalme skrev: Men ingen trenger 14 kg marsipan, 480 marsipangriser og 1700 poser juleseigmenn. Det går an å ta LITT hensyn til andre som har lyst på et par marsipangriser og et par pose seigmenn. Som sagt, de fleste drar på butikken for å handle til seg selv, ikke for andre. Hvis noen har problemer med dette så har de muligheten til å være tidligere ute eller handle hos butikker som ikke er utsolgt. 2
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Perfekt bevis på at folk i dag kun tenker på seg selv Anonymkode: 5ce8a...170 Perfekt bevis på at det heldigvis enda finnes noen med et snev av økonomisk forsvarlig tankegang igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Perfekt bevis på at folk i dag kun tenker på seg selv Anonymkode: 5ce8a...170 2 minutter siden, jukkapalme skrev: Men ingen trenger 14 kg marsipan, 480 marsipangriser og 1700 poser juleseigmenn. Det går an å ta LITT hensyn til andre som har lyst på et par marsipangriser og et par pose seigmenn. Dersom det kun er én igjen av en vare dere trenger/ønsker, lar dere den da ligge igjen til noen som kanskje trenger det mer enn dere? Eller tenker dere helt automatisk at det er førstemann til mølla? Selvsagt tenker folk på seg selv, det gjør alle, inkludert dere. Ingen trenger marsipan eller seigmenn i det hele tatt, så det er ikke noe uselvisk over å kjøpe bare én pose. Spesielt ikke om man etterpå sprader rundt og er stolt over hvor uselvisk man var og hvor mye bedre man er enn alle andre. Det er også en form for egoisme, da man gleder seg selv mer enn noen andre. Det finnes ingen fullstendig uselviske handlinger. Alt man gjør bunner ut i et ønske om å glede seg selv. Anonymkode: 85d4e...598 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 Det ligger inne maks 3 stk her på remaen, ligger i systemet. Glad jeg ikke liker marsipan nå 😛 Anonymkode: b450d...8bd 1
jukkapalme Skrevet 14. desember 2019 #19 Skrevet 14. desember 2019 4 minutter siden, Husholdning1 skrev: Som sagt, de fleste drar på butikken for å handle til seg selv, ikke for andre. Hvis noen har problemer med dette så har de muligheten til å være tidligere ute eller handle hos butikker som ikke er utsolgt. Du er en av de som kjøper 1400 kg julegodt skjønner jeg Kos deg i julen da! 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Perfekt bevis på at det heldigvis enda finnes noen med et snev av økonomisk forsvarlig tankegang igjen. Ja, for det er såååå økonomisk å kjøpe 100 ganger mer enn man ville gjort ellers bare fordi det er billig. 5
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, jukkapalme skrev: Du er en av de som kjøper 1400 kg julegodt skjønner jeg Kos deg i julen da! Ja, for det er såååå økonomisk å kjøpe 100 ganger mer enn man ville gjort ellers bare fordi det er billig. Takk, det skal jeg. At det lønner seg å kjøpe billig fremfor dyrt er opplagt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå