Gå til innhold

Ovitrelle eller positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør ikke tro noe som helst. Tatt to tester nå og begge er positive, men jeg tok ovitrelle sprøyta den 2 desember. Er så himla redd det er sprøyta som sitter igjen fremdeles.. Men i sted var jeg litt for utålmodig og tisset etter bare å ha ventet i en halvtime 😅 Den var blendahvit. Ville testen i tidligere i dag også vært positiv hvis det var ovitrelle som satt igjen i kroppen? For de to jeg tok nå etter å ha ventet i over 4 timer på å gå på toalettet var svakt  positive..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du har fått svar i den andre tråden din. Ovitrelle kan gi utslag i 10 dager. Utover ti dager så er det ekte positiv. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Neutral90 skrev:

Altså, du har fått svar i den andre tråden din. Ovitrelle kan gi utslag i 10 dager. Utover ti dager så er det ekte positiv. 

Jeg vet det, men jeg har som sagt hørt om andre tilfeller der den har sittet i lenger. Er bare så redd for å juble for tidlig. 😥

Og når den var negativ tidligere i dag så lurer jeg bare på om testen tidligere i dag ville vært positiv om det var ovitrelle eller om det var fordi urinen ikke var nok konsentrert. 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Tussilussi86 skrev:

Jeg vet det, men jeg har som sagt hørt om andre tilfeller der den har sittet i lenger. Er bare så redd for å juble for tidlig. 😥

Og når den var negativ tidligere i dag så lurer jeg bare på om testen tidligere i dag ville vært positiv om det var ovitrelle eller om det var fordi urinen ikke var nok konsentrert. 

Den var negativ fordi du testet med utvannet ettermiddagsurin. Ta en test på morgenurin annenhver dag de neste dagen, se om streken blir sterkere. 

Endret av Neutral90
Skrevet
3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Den var negativ fordi du testet med utvannet etteemiddahsurin. Ta en test på morgenurin annenhver dag de neste dagen, se om streken blir sterkere. 

Skal gjøre det. Gurimalla, jeg er så nervøs 😱😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...