AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Kan forstå at han drikker «seg til mot» for å tørre hele greia, men kan det medføre at det er vanskeligere å få den opp? Anonymkode: 9b127...331
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Som Shakespeare sa, øker lysten men minsker evnen. Anonymkode: 8e997...9bb
Gjest Paramount Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Tvert i mot, om mulig enda mer kåt og erigert etter alkoholinntak. Hele personligheten er erigert. Men det er meg .
megda Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Vel, det finnes en sweetspot her. Om du er litt tipsey etter f.eks en øl og får nedregulert de nevrologiske signalene noe, så går ikke det utover lillemann. Problemet kommer når du går over denne lille grensen og da kan staken være sånn halvveis involvert i akten samt at følsomheten nesten blir borte.
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 Nei, aldri problem for meg hvertfall
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Ja, mister både sexlyst og blodtilførsel til riktig sted. Anonymkode: 2d74d...453
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til....🤣 Anonymkode: 16e2f...781 1
AnonymBruker 42 Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 Det finnes selvsagt de aller "Manneste" av alle MÆnnene med supÆr-dupÆr stor "M" og sånt. Du vet -de som ikke er som alle andre (som i de fleste KG-tråder) og ikke har noen problemer med noen ting, men for oss vanlige og middelmådige menn, med "m" i kursiv, og tnr-font , så er det en av de naturlige bivirkning av det å innta for mye alkohol, JA. Og om man ikke nødvendigvis trenger å "slite" med å "få den opp", så kan man neppe slå inn en spiker med saken, og det skal ganske mye "øøØøvertid" til for å komme i mål, om man i det hele tatt kommer dit.... Det samme gjelder damer (sånn i tilfellet du lurte på det også)... Alkohyler ble brukt som bedøvelse i gamle dager. Du kan jo sikkert trekke dine egne slutninger ut i fra det alene 2
Jævla fyllekalas ! Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Beeblebrox skrev: Det finnes selvsagt de aller "Manneste" av alle MÆnnene med supÆr-dupÆr stor "M" og sånt. Du vet -de som ikke er som alle andre (som i de fleste KG-tråder) og ikke har noen problemer med noen ting, men for oss vanlige og middelmådige menn, med "m" i kursiv, og tnr-font , så er det en av de naturlige bivirkning av det å innta for mye alkohol, JA. Og om man ikke nødvendigvis trenger å "slite" med å "få den opp", så kan man neppe slå inn en spiker med saken, og det skal ganske mye "øøØøvertid" til for å komme i mål, om man i det hele tatt kommer dit.... Det samme gjelder damer (sånn i tilfellet du lurte på det også)... Alkohyler ble brukt som bedøvelse i gamle dager. Du kan jo sikkert trekke dine egne slutninger ut i fra det alene Jeg har med hånden på hjertet aldri hatt problemer med å få den i stå med alkohol som jeg kan huske. Men hva som skjer etter jeg er så full så jeg ikke husker noe av det kan jeg ikke svare på, men damene holder da hvertfall på med meg så kan ikke forstå noe annet enn at den er i stå også da 😛 hvorfor ellers har da jentene sex med meg om den er slapp? Men såklart, i fylla kan alt gå an 😛
Dalmatian Skrevet 15. desember 2019 #14 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er overbevist om at en mann gjorde det mot meg fordi han synes jeg er stygg; føles forferdelig.
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2019 #15 Skrevet 15. desember 2019 34 minutter siden, Dalmatian skrev: Jeg er overbevist om at en mann gjorde det mot meg fordi han synes jeg er stygg; føles forferdelig. Nei det tror jeg ikke noe på, så stygg går det ikke ann å bli. (Da snakker jeg for meg selv) Når jeg var yngre brydde jeg meg ikke om hvordan de så ut, bare de ville ha sex med meg. Som regel var det de jentene som nesten aldri har hatt sex som kom til meg. Ryktet gikk fort at jeg var sånn. Jeg behandlet alle likt og hadde den samme nytelsen med dem. For meg ga det meg et boost å se gleden i øynene til dem. De fleste var mye mere takknemmelig enn de som trudde de var vakre. Nå som jeg er blitt eldre blir jo kvinnene bare penere og penere... Har aldri hatt problem med å få den opp i fylla, det positive er at det tar lengre tid på å komme🤞
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2019 #16 Skrevet 15. desember 2019 Forskjell på hva du drikker da, sprit og vin går fint, drikker jeg bare øl blir det bare ølkuk av, altså sånn halvfet kuk🙈Men dagen derpå blir den steinhard i flere timer...
Gran3 Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 (endret) også kjent som whisky dick 🍆 Endret 15. desember 2019 av Gran3 1
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 9 minutter siden, Gran3 skrev: også kjent som whisky dick 🍆 ...etter ei helflaske ja, da skal du være bra hot for å få han opp🙈 Det er nok en av årsakene at jeg nesten ikke drikker lengre...
Dalmatian Skrevet 15. desember 2019 #19 Skrevet 15. desember 2019 19 minutter siden, Bamseklemmer skrev: ...etter ei helflaske ja, da skal du være bra hot for å få han opp🙈 Det er nok en av årsakene at jeg nesten ikke drikker lengre... Du motsier jo det du skrev i stad. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2019 #20 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, Dalmatian skrev: Du motsier jo det du skrev i stad. Haha, ved normalt inntak ja, ikke ei hel flaske😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå