Gå til innhold

kollega lo av meg - skal jeg bare glemme det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde julebord i går og når vi var på vei ut, kom det en rar lyd fra halsen / brystet mitt og så så jeg tar to kollegaer så på meg, og hun ene la hodet bak og lo skikkelig høyt av det. Jeg føler meg så flau og såret, kjenner ikke dama men hun virker så hyggelig ellers liksom. Jeg gikk fort forbi de og merket at begge prøvde å "smiske" med meg / styre og prøve å få min oppmerksomhet etterpå, men jeg føler ikke spesielt behov for kontakt for å si det slik. Er jeg teit? Dårlig gjort? kjipt av meg å bli fornærmet? Begge virker ganske hyggelige, men jeg merker jeg dømmer så innmari folk som ler av andre sånn uten hemninger.

Anonymkode: 959de...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde julebord i går og når vi var på vei ut, kom det en rar lyd fra halsen / brystet mitt og så så jeg tar to kollegaer så på meg, og hun ene la hodet bak og lo skikkelig høyt av det. Jeg føler meg så flau og såret, kjenner ikke dama men hun virker så hyggelig ellers liksom. Jeg gikk fort forbi de og merket at begge prøvde å "smiske" med meg / styre og prøve å få min oppmerksomhet etterpå, men jeg føler ikke spesielt behov for kontakt for å si det slik. Er jeg teit? Dårlig gjort? kjipt av meg å bli fornærmet? Begge virker ganske hyggelige, men jeg merker jeg dømmer så innmari folk som ler av andre sånn uten hemninger.

Jeg hadde følt meg teitere om det ble totalt stillhet. Jeg hadde ikke reagert på at noen lo av noe sånt. Det er jo ikke personlig. Du reagerer jo som du gjør men jeg er veldig sikker på at de ikke mente å være stygge med deg.

• Liker 20
Skrevet

Men altså... Det er jo bare morsomt! Om det hadde skjedd den ene hun gikk sammen med, så hadde hun ledd da også. 

Anonymkode: 16b92...76b

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor tar du det så personlig? Var jo bare en rar LYD som kom ut. Var jo ikke deg de lo av

Anonymkode: 0a3db...920

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ja, ikke tenk på det, de hadde sikkert drukket og var litt fjollete. Det går bra ❤😊

Endret av Rumle
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Selvironi kommer man langt med. :) Hadde det skjedd meg så hadde jeg flirt selv... Når jeg sklir på isen så er jeg som regel den som ler høyest, hval på land liksom.:ler:

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif
  • Liker 18
Skrevet

Joa, men jeg kjenner ikke dama. Det er sant da, sikkert lurt å le litt av det selv. Jeg får prøve å legge det bak meg, hehe.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joa, men jeg kjenner ikke dama. Det er sant da, sikkert lurt å le litt av det selv. Jeg får prøve å legge det bak meg, hehe.

Bra 😊

• Liker 1
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Er du alltid så følsom? Hun lo bare, det er ikke verdens undergang. Og det virker som om de prøvde å be om godt vær etterpå, til og med. Selv ville jeg syntes det var verre å bli oppfattet som selvhøytidelig enn at det kom en lyd fra halsen....

Skrevet

Ingenting er artigre enn en "garp". Kaller meg godt voksen, og ingenting slår den lyden. Venninne og jeg dør av latter dersom en av oss er så uheldige å komme med den lyden. Jaja - vet jeg/vi er barnslig.

Anonymkode: 07c01...d35

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er artigre enn en "garp". Kaller meg godt voksen, og ingenting slår den lyden. Venninne og jeg dør av latter dersom en av oss er så uheldige å komme med den lyden. Jaja - vet jeg/vi er barnslig.

Anonymkode: 07c01...d35

Joa, men jeg kjenner ikke henne, jeg har aldri møtt henne før. Jeg hadde nok ledd også om en veninne lo av meg.når hun gapskrattet sånn uten å en gang kjenne meg så dømmer jeg henne veldig. ;)

Men hun virker grei ellers da. 

Gjest 007_008_007
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å le av det fordi ingen husker noe særlig etter et julebord med drikke til. Ikke ta deg selv høytidelig. Det kommer du langt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...