AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Kjæresten har kjøpt leilighet og trenger litt forskjellig. Kanskje ikke så romantisk, men tenkte jeg kunne kjøpe noe han trenger. Men hva? Noen som har gode tips til hva det skulle være? Det eneste jeg kommer på er brødrister eller kaffemaskin. Hjelp. Han har allerede møbler samt kopper og kar på kjøkkenet. Opptil 1000,- tenker jeg. Tips? Anonymkode: 436a5...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Smothie maskin/sandwich jern/espresso kjele/støvsuger? Anonymkode: f7e93...a6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Vannkoker, en fin salatbolle og salatbestikk, en panne eller glassformer til lasagne m.m., brødboks, vaffeljern, krydder, serveringsbestikk, vase, fat til kaker, vannkaraffel, saftmugge, håndklær, støvsuger, stumtjener, radio, kaffekanne, skjærefjøl/-brett, gode kniver, gryteunderlag, tørkestativ, sengeteppe/sengeklær, pledd, puter, er det jeg kommer på sånn umiddelbart. Du kan variere, slik at du kjøper noe som er rent praktisk, og noe som er litt mer pynt. Anonymkode: ea5fe...4d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå