AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Hei Jeg bor i en blokk og det lekker hos et par som bor under meg. Ingenting lekker fra min side og de har kommet inn å sjekket og alt er i orden. De har nå skrud av vannet. Jeg kan ikke lage middag eller gå på do. De sier forsikringsselskap kommer i kveld og rørlegger kommer i morgen, men det virker lit tvilsomt. Er jeg urimelig, for jeg er forbanna. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: d8b60...763
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Vel, hvis det er det som må til for å hindre videre vannskade i blokka, så er det ingen vei utenom. Dere har sikkert en felles forsikring i blokka, og du bør få dekket hotellopphold mens du er uten vann. Anonymkode: e6651...00a 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg bor i en blokk og det lekker hos et par som bor under meg. Ingenting lekker fra min side og de har kommet inn å sjekket og alt er i orden. De har nå skrud av vannet. Jeg kan ikke lage middag eller gå på do. De sier forsikringsselskap kommer i kveld og rørlegger kommer i morgen, men det virker lit tvilsomt. Er jeg urimelig, for jeg er forbanna. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: d8b60...763 Nei du kan faktisk ikke kreve noen ting. Sånn er et og bo i blokk. Vannet blir som regel skrudd av forsikkerhetsskyld. Det eneste jeg reagerer på er at de burde ha en stoppekrana i sin leilighet uten at vannet må skrus av oss alle. Hvis det faktisk er problem med hoveddørene så må det skrus av i hele blokka. Bor i blokk selv. Men de burde komme opp med et tilbud fram til i morgen. At du ikke får lage mat er jo ikke det store problemet i dag men å gå ikke få gå på do er jo verre. Det finnes rørleggervakt med det spørs jo og hvor travle de er i kveld. Anonymkode: 5758d...dc4 2
frekvens Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Boligen din er delvis ubeboelig. Ring forsikringsselskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå