AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Er det noen her som har sett den norske serien "Besatt" på Viaplay/tv 3? Har sett alle episodene nå, og jeg forstår virkelig helt hva som skjer? Hvorfor prøver han ene å kvele dama si? Og han andre med pistolen og den utviklingshemmede broren? Hvorfor husker de ikke dette?? Jeg blir helt sprø når jeg ikke forstår sammenhengen altså..😂 Anonymkode: 70aac...015
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Jeg så denne ferdig i forrige uke og skjønner heller ingen ting. Syns det bare var rør og surr. Og hva var greia med de ålene? Anonymkode: 08b45...70a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så denne ferdig i forrige uke og skjønner heller ingen ting. Syns det bare var rør og surr. Og hva var greia med de ålene? Anonymkode: 08b45...70a Jaa, ikke sant?! Jeg lurte også på det med ålene, men glemte å skrive det i innlegget!🤔 Anonymkode: 70aac...015
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Den serien er noe av det dårligste jeg har sett på mange år... Anonymkode: b6650...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå