AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #21 Skrevet 14. desember 2019 11 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said: Nei, en menneskekropp knuses ikke av 150 myke kilo, en menneskekropp tåler veldig mye vekt. Å spørre om han kan det er ikke noe problem, men om han fortsatt nekter kan du jo ikke tvinge han til det, men da hadde jeg slått opp med han. Tvang skal jo ikke skje hverken den ene ellerandre veien, men å si ønskene sine er Det ikke noe galt å gjøre, er han da glad i deg så er det en enkel sak for han å være mer hardhendt med deg. Er ikke så sikker på at det er en enkel sak for alle menn å være hardhendt med kvinner.. Anonymkode: cd32a...2a7
Oppgitt78 Skrevet 14. desember 2019 #22 Skrevet 14. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg fike til han mener du, mens vi har sex?!?😯 Og se hva som skjer?!? Anonymkode: cd32a...2a7 Ikke helt ut av det blå, selvsagt.. Men hvis dere har kommunisert litt rundt å «røffe» opp sexlivet litt på forhånd, så kan dette ofte vekke «dyret» i partneren. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd dette selv?! Anonymkode: cd32a...2a7 Jeg er mann, og det fungerer.. 😂 Men nå har ikke jeg noen problemer med å være «røff» på den måten i utgangspunktet, heller. 1
Master1 Skrevet 15. desember 2019 #24 Skrevet 15. desember 2019 Snakk sammen og fortell ar du virkelig tenner på det M@ster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå