AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 En mann som bare vil knulle meg hardt, holde meg fast og ta meg, med en viss brutalitet?!? Menn behandler meg alltid med silkehansker og er SÅ hensynsfulle, siden jeg er tynn og ser så uskyldig ut, mens jeg selv bare ønsker og fantaserer om rå sex og en mann som tar alt det han vil ha av meg.. Anonymkode: cd32a...2a7 1
megda Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: En mann som bare vil knulle meg hardt, holde meg fast og ta meg, med en viss brutalitet?!? Menn behandler meg alltid med silkehansker og er SÅ hensynsfulle, siden jeg er tynn og ser så uskyldig ut, mens jeg selv bare ønsker og fantaserer om rå sex og en mann som tar alt det han vil ha av meg.. Anonymkode: cd32a...2a7 har du gitt uttrykk for akkurat det? Høres ut som noe de fleste skulle ha null problemer med å gjennomføre dersom det ble kommunisert rett frem.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 8 minutter siden, megda said: har du gitt uttrykk for akkurat det? Høres ut som noe de fleste skulle ha null problemer med å gjennomføre dersom det ble kommunisert rett frem. Ja prøvde nå nok en gang med elskeren min, men fikk null gehør for det og virker helt uaktuelt, virker som han tror jeg er helt skjør bare..😟 Fint å elske men noen ganger har jeg lyst å bli knullet hardt og brutalt også.. Han er riktignok over dobbelt så stor som meg men det må da finnes menn som kan være litt rå med damer i senga?! Selv om jeg tydeligvis aldri møter noen dessverre.. Anonymkode: cd32a...2a7
Oppgitt78 Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja prøvde nå nok en gang med elskeren min, men fikk null gehør for det og virker helt uaktuelt, virker som han tror jeg er helt skjør bare..😟 Fint å elske men noen ganger har jeg lyst å bli knullet hardt og brutalt også.. Han er riktignok over dobbelt så stor som meg men det må da finnes menn som kan være litt rå med damer i senga?! Selv om jeg tydeligvis aldri møter noen dessverre.. Anonymkode: cd32a...2a7 Det er ikke alle menn som evner å være både røffe og forsiktige i sengen. Hvis ikke klar kommunikasjon løser problemet, så må du nesten vurdere å bytte ut mannen..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 8 minutter siden, Oppgitt78 said: Det er ikke alle menn som evner å være både røffe og forsiktige i sengen. Hvis ikke klar kommunikasjon løser problemet, så må du nesten vurdere å bytte ut mannen.. Har hintet frempå til de fire mennene jeg har hatt sex med de siste 7 årene, men virker å være bare helt uaktuelt og har aldri fått noen av dem med på det..😔 De bare avfeier det totalt som om det er helt utenkelig for dem, og selv fantaserer jeg som bare det om en rå mann og litt brutal sex!! Dette er riktignok veldig snille og omsorgsfulle menn som alltid har passet på meg,så kanskje jeg må finne en mer kynisk og egoistisk mann for å få oppfylt den fantasien med eller?! Anonymkode: cd32a...2a7
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Da må du si at du ønsker det røft fra start og at han bruker litt krefter for å holde deg nede 👍
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 For menn er sex gjerne en kilde til nærhet og omsorg, og et utløp for følelser. Kvinner får til dette utenom sex, mens menn gjerne vil ha myk, kjærlig sex. I et forhold får menn dekt behovene for nærhet, og det åpner opp for at du kan bli knulla skikkelig i blant og. Anonymkode: 8fc4d...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said: Da må du si at du ønsker det røft fra start og at han bruker litt krefter for å holde deg nede 👍 Har prøvd å hinte frempå flere ganger med siste elskeren som jeg fortsatt har sex med, men han er alltid så utrolig forsiktig med meg, og en vanvittig stor mann på 140kg, han skal ikke ligge for tungt oppå meg, ta meg for hardt, når jeg vil ha analsex er han med på det, men han virker å alltid være redd for å ødelegge meg med det siden han har stor kuk også, så han vil liksom aldri være hard om du skjønner.. Sexen er knallbra men det er jo disse fantasiene man som kvinne har lyst å få leve ut!! Ts Anonymkode: cd32a...2a7
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å hinte frempå flere ganger med siste elskeren som jeg fortsatt har sex med, men han er alltid så utrolig forsiktig med meg, og en vanvittig stor mann på 140kg, han skal ikke ligge for tungt oppå meg, ta meg for hardt, når jeg vil ha analsex er han med på det, men han virker å alltid være redd for å ødelegge meg med det siden han har stor kuk også, så han vil liksom aldri være hard om du skjønner.. Sexen er knallbra men det er jo disse fantasiene man som kvinne har lyst å få leve ut!! Ts Anonymkode: cd32a...2a7 Sier du det tydelig nok da, er ikke alltid hint er bra nok. Veier han virkelig 140 kg? Si det klart for de du har sex med at du ønsker det har og at de skal bruke en del krefter for å holde deg nede og ta deg hardt, om de da ikke gjør det passer dere ikke sammen som sexpartnere
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Ta deg en tur til SMil norge og eller catpeople Anonymkode: e11a8...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: For menn er sex gjerne en kilde til nærhet og omsorg, og et utløp for følelser. Kvinner får til dette utenom sex, mens menn gjerne vil ha myk, kjærlig sex. I et forhold får menn dekt behovene for nærhet, og det åpner opp for at du kan bli knulla skikkelig i blant og. Anonymkode: 8fc4d...ac2 Ja du har sikkert rett i det, for de jeg har vært sammen med er sånne kose etterpå menn som holder rundt meg etterpå og vil bli holdt rundt, som ligger å stryker på meg i timesvis etter at vi er ferdige med sexen, og det er jo egentlig veldig fint!! Savner bare det litt råe og brutale mellom menn og kvinner seksuelt, få kjenne at mannen er overlegen meg fysisk og bare kan ta meg når han vil.. Anonymkode: cd32a...2a7 1
Oppgitt78 Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hintet frempå til de fire mennene jeg har hatt sex med de siste 7 årene, men virker å være bare helt uaktuelt og har aldri fått noen av dem med på det..😔 De bare avfeier det totalt som om det er helt utenkelig for dem, og selv fantaserer jeg som bare det om en rå mann og litt brutal sex!! Dette er riktignok veldig snille og omsorgsfulle menn som alltid har passet på meg,så kanskje jeg må finne en mer kynisk og egoistisk mann for å få oppfylt den fantasien med eller?! Anonymkode: cd32a...2a7 Du er nok inne på noe, her! Men ikke gi opp letingen, det bør ikke være umulig å finne en mann som kan fylle begge rollene.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 Just now, Jævla fyllekalas ! said: Sier du det tydelig nok da, er ikke alltid hint er bra nok. Veier han virkelig 140 kg? Si det klart for de du har sex med at du ønsker det har og at de skal bruke en del krefter for å holde deg nede og ta deg hardt, om de da ikke gjør det passer dere ikke sammen som sexpartnere Ja har sagt det tydelig men han bare ler av meg og avfeier det! Tolker det dithen at han ikke har lyst å gjøre det selv, og det må jeg jo bare respektere selvfølgelig! Ja han veier 140 kg muskler, sykt stor mann på nesten to meter.. Tenker litt at han er forsiktig fordi han er så stor og kan knuse meg når som helst..😬 Vi passer sammen som sexpartnere, definitivt, er bare jeg som vil ha det lille ekstra antar jeg.. Kanskje kan man ikke forvente det av menn, sånn uten videre? Anonymkode: cd32a...2a7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 4 minutter siden, Oppgitt78 said: Du er nok inne på noe, her! Men ikke gi opp letingen, det bør ikke være umulig å finne en mann som kan fylle begge rollene.. Vel, kan en mann både være brutal og en omsorgsfull elsker når vi har sex, eller forventer jeg egentlig for mye?! Hvilken type menn liker røff sex? Anonymkode: cd32a...2a7
Oppgitt78 Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, kan en mann både være brutal og en omsorgsfull elsker når vi har sex, eller forventer jeg egentlig for mye?! Hvilken type menn liker røff sex? Anonymkode: cd32a...2a7 Ja, noen menn kan fint være begge deler. Tror ikke det er noen fasit på hvilke menn som liker hva, egentlig.. Men du må være tydelig i kommunikasjonen underveis! Og hvis det ikke fungerer tilfredsstillende, så kan en ørefik under akten ofte gjøre underverker for å vekke «dyret»..
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja har sagt det tydelig men han bare ler av meg og avfeier det! Tolker det dithen at han ikke har lyst å gjøre det selv, og det må jeg jo bare respektere selvfølgelig! Ja han veier 140 kg muskler, sykt stor mann på nesten to meter.. Tenker litt at han er forsiktig fordi han er så stor og kan knuse meg når som helst..😬 Vi passer sammen som sexpartnere, definitivt, er bare jeg som vil ha det lille ekstra antar jeg.. Kanskje kan man ikke forvente det av menn, sånn uten videre? Anonymkode: cd32a...2a7 Om han ler av det og bare avfeier det så er han veldig umoden vil jeg si. Nei han knuser deg ikke når som helst, da må han bli myye tyngre 😛 Jeg ville hvertfall sakt ifra krystallklart en gang til om jeg var deg. Hvis du har en virkelig mann så hadde han gjort dette med deg selv om han ikke selv ønsker det men at han hadde gjort det for deg. Du kan hinte om bdsm med han hvertfall slik at han kan binde deg eller noe?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 5 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said: Om han ler av det og bare avfeier det så er han veldig umoden vil jeg si. Nei han knuser deg ikke når som helst, da må han bli myye tyngre 😛 Jeg ville hvertfall sakt ifra krystallklart en gang til om jeg var deg. Hvis du har en virkelig mann så hadde han gjort dette med deg selv om han ikke selv ønsker det men at han hadde gjort det for deg. Du kan hinte om bdsm med han hvertfall slik at han kan binde deg eller noe? Jo han knuser meg når som helst, jeg er 60 kg, han 140, engang etter at han lå øverst og kom inni meg glemte han seg av og la seg nedpå meg med full tyngde, fikk ikke puste da, etter det ble han enda mer forsiktig!😬 Men er det riktig å be en mann om å gjøre noe seksuelt med meg som han tydeligvis ikke ønsker selv, prøve å presse han til det?!? Jeg hadde neppe likt det andre veien, f.eks om analsex var helt forferdelig for meg, så hadde det vel ikke vært riktig av han å presse meg til det? Sånn om vi tenker andre veien her.. Anonymkode: cd32a...2a7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, Oppgitt78 said: Ja, noen menn kan fint være begge deler. Tror ikke det er noen fasit på hvilke menn som liker hva, egentlig.. Men du må være tydelig i kommunikasjonen underveis! Og hvis det ikke fungerer tilfredsstillende, så kan en ørefik under akten ofte gjøre underverker for å vekke «dyret».. Skal jeg fike til han mener du, mens vi har sex?!?😯 Og se hva som skjer?!? Anonymkode: cd32a...2a7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #19 Skrevet 14. desember 2019 12 minutter siden, Oppgitt78 said: Ja, noen menn kan fint være begge deler. Tror ikke det er noen fasit på hvilke menn som liker hva, egentlig.. Men du må være tydelig i kommunikasjonen underveis! Og hvis det ikke fungerer tilfredsstillende, så kan en ørefik under akten ofte gjøre underverker for å vekke «dyret».. Har du prøvd dette selv?! Anonymkode: cd32a...2a7
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo han knuser meg når som helst, jeg er 60 kg, han 140, engang etter at han lå øverst og kom inni meg glemte han seg av og la seg nedpå meg med full tyngde, fikk ikke puste da, etter det ble han enda mer forsiktig!😬 Men er det riktig å be en mann om å gjøre noe seksuelt med meg som han tydeligvis ikke ønsker selv, prøve å presse han til det?!? Jeg hadde neppe likt det andre veien, f.eks om analsex var helt forferdelig for meg, så hadde det vel ikke vært riktig av han å presse meg til det? Sånn om vi tenker andre veien her.. Anonymkode: cd32a...2a7 Nei, en menneskekropp knuses ikke av 150 myke kilo, en menneskekropp tåler veldig mye vekt. Å spørre om han kan det er ikke noe problem, men om han fortsatt nekter kan du jo ikke tvinge han til det, men da hadde jeg slått opp med han. Tvang skal jo ikke skje hverken den ene ellerandre veien, men å si ønskene sine er Det ikke noe galt å gjøre, er han da glad i deg så er det en enkel sak for han å være mer hardhendt med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå