Gå til innhold

Er snart 30 og har aldri hatt en kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.12.2019 den 19.43):

Jeg begynner å føle meg unormal, for jeg er snart 30 og har aldri hatt en kjæreste. Jeg ønsker meg mann og barn, men vet liksom ikke hvordan man finner slikt. De fleste vennene mine har kjærester som de har funnet via Tinder eller i utlandet via reiser, men jeg synes ikke jeg ser bra ut på bilder i det hele tatt og vil heller ikke at folk skal velge å finne meg kun via bilder, og jeg liker ikke å fly så unngår reiser til utlandet... I tillegg har jeg tidligere blitt voldtatt, så kjenner jeg er veldig skeptisk til å møte ukjente menn via Tinder, man vet jo aldri hvem man faktisk møter...

Husker godt når jeg var ti år gammel og besteveninna mi fikk sin første "kjæreste" og jeg tenkte da at "snart er det min tur!". Vel, det har ikke vært min tur ennå, og på dette punktet føler jeg bare at alt er litt håpløst. Kan legge til at jeg har to kusiner som er på omtrentlig samme alder og heller aldri har hatt kjærester (selv om de er betydelig penere enn meg), så tror ikke dette er noe som kun rammer meg. Men blir litt nedslått og rett og slett negativ med tanke på fremtiden. Hva burde jeg gjøre for å finne noen?

Anonymkode: f4ee3...dc4

Jeg kan fortelle deg at jeg er i 30-årene, er mann, har tatt utdanning og har jobb, ønsker et seriøst forhold og barn, men blir avvist de få gangene jeg treffer noen kvinnet jeg er interessert i. Og så er det vanskelig å treffe noen i det hele tatt å date når man har flyttet hjem igjen og ikke har noe stort sosialt nettverk her hjemme. Jeg savner også en partner å være glad i og dele livet mitt med. Det er periodevis vondt og vanskelig. Du er ikke alene om å kjenne på savnet etter en partner. Hvis det er noen trøst for deg å vite det.

Endret av Serafin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...