Gå til innhold

Er snart 30 og har aldri hatt en kjæreste

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å føle meg unormal, for jeg er snart 30 og har aldri hatt en kjæreste. Jeg ønsker meg mann og barn, men vet liksom ikke hvordan man finner slikt. De fleste vennene mine har kjærester som de har funnet via Tinder eller i utlandet via reiser, men jeg synes ikke jeg ser bra ut på bilder i det hele tatt og vil heller ikke at folk skal velge å finne meg kun via bilder, og jeg liker ikke å fly så unngår reiser til utlandet... I tillegg har jeg tidligere blitt voldtatt, så kjenner jeg er veldig skeptisk til å møte ukjente menn via Tinder, man vet jo aldri hvem man faktisk møter...

Husker godt når jeg var ti år gammel og besteveninna mi fikk sin første "kjæreste" og jeg tenkte da at "snart er det min tur!". Vel, det har ikke vært min tur ennå, og på dette punktet føler jeg bare at alt er litt håpløst. Kan legge til at jeg har to kusiner som er på omtrentlig samme alder og heller aldri har hatt kjærester (selv om de er betydelig penere enn meg), så tror ikke dette er noe som kun rammer meg. Men blir litt nedslått og rett og slett negativ med tanke på fremtiden. Hva burde jeg gjøre for å finne noen?

Anonymkode: f4ee3...dc4

• Liker 4

Fortsetter under...

Om det er noen trøst er jeg i slutten av 30 årene og har aldri hatt kjæreste pga jeg har liten penis. Synes det er rart med damer som aldri har hatt kjæreste, dere kan jo få hvem som helst selv med et dårlig utseende. Menn må kjempe mot fordommer og sinnsyke krav til utseende og penis.

Anonymkode: ebc7f...416

• Liker 7
Just now, AnonymBruker said:

Om det er noen trøst er jeg i slutten av 30 årene og har aldri hatt kjæreste pga jeg har liten penis. Synes det er rart med damer som aldri har hatt kjæreste, dere kan jo få hvem som helst selv med et dårlig utseende. Menn må kjempe mot fordommer og sinnsyke krav til utseende og penis.

hvordan er du så sikker på det? har du blitt avvist hver gang du har hatt sex, eller handler det mer om at du skylder på at penis er liten, fordi du ikke tør å leve fullt ut?

• Liker 11
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva burde jeg gjøre for å finne noen?

Du må ikke gjøre det du har gjort til nå, fordi det har ikke gitt resultater. Her må du tenke nytt og jobbe deg utenfor comfortzonen din? finnes det sånne speed-dating arrangement der du bor? utsetter du deg for sosiale arrangement der du kan møte nye mennesker? 

Lag en tinder der du skriver at du er ute etter noe seriøst og lag en ok profil. det skader ikke å ha flere baller i luften for å øke sannsynligheten. 

• Liker 3
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her, og kunne personlig aldri brydd meg mindre om din penisstørrelse. Den kan være 1 cm for alt jeg bryr meg. Hvordan kan jeg få hvem jeg vil? 

• Liker 3

Annonse

6 minutter siden, feebee said:

Hva gjør du på fritiden? Er veldig vanlig å møte kjærligheten gjennom hobbier, jobb, fritidsaktiviteter osv

TS her.

Jeg gjør mye "ensomme" aktiviteter på fritiden, som å lese bøker og eller å se tv for meg selv. Føler ikke jeg har noe særlig fritid, siden jeg har en del reisetid til og fra jobb, så dermed har jeg bare et "vindu" fra mellom kanskje klokka 19-22 etter jobb hvor jeg kan gjøre noe jeg liker.

Skal man finne en kjæreste må man date. Du må rett og slett være åpen for et forhold. Sende signaler. Flørte. 

Det starter med at du har et indre mål og en ambisjon om å være i et forhold og at du mentalt er forberedt på å feile. De fleste feiler litt på veien mot kjærligheten. 

• Liker 3
4 minutter siden, megda said:

Du må ikke gjøre det du har gjort til nå, fordi det har ikke gitt resultater. Her må du tenke nytt og jobbe deg utenfor comfortzonen din? finnes det sånne speed-dating arrangement der du bor? utsetter du deg for sosiale arrangement der du kan møte nye mennesker? 

Lag en tinder der du skriver at du er ute etter noe seriøst og lag en ok profil. det skader ikke å ha flere baller i luften for å øke sannsynligheten. 

TS her.

Jeg kan selvsagt gjøre det, men det føles som om det koster så mye. Aner ikke noe om speed-daing, men de sosiale arrangementetene jeg utsetter meg for (som forøvrig tar all energien min i fra meg) er som regel med venninner og homofile menn. Jeg er bare så redd at en Tider profil vil gi null respons og hemme selvtilliten min ytterligere, har ingen selvtillit fra starten av og er bare redd ting skal bli verre...

Det du kan gjøre:

- Få bedre sosiale ferdigheter og selvtillit. Ha et åpent kroppsspråk slik at folk tør å ta intiativ mot deg (øv f.eks. på å ta mer initiativ til samtaler, men ikke fortsett samtalen om du med en gang personen ikke er interessert, det merker man fort) 

- Bruk mer tid og penger på utseendet (aldri gå ut døren ustelt, bruke penger på skjønnhetsklinikker og invester i dyre flatterende klær av høy kvalitet)

- Gå mer ut. Hvor som helst, på byen, på café, fritidsaktiviteter. Du finner ingen kjæreste hjemme i sofaen.

- Hvis du er kristen eller har en annen religion, delta på møter o.l i en menighet som er konsentrert rundt unge, ugifte mennesker

Anonymkode: c1f12...2aa

• Liker 6
5 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her.

Jeg kan selvsagt gjøre det, men det føles som om det koster så mye. Aner ikke noe om speed-daing, men de sosiale arrangementetene jeg utsetter meg for (som forøvrig tar all energien min i fra meg) er som regel med venninner og homofile menn. Jeg er bare så redd at en Tider profil vil gi null respons og hemme selvtilliten min ytterligere, har ingen selvtillit fra starten av og er bare redd ting skal bli verre...

Hva koster det eksakt? Om du veier opp energien det tar ut av deg kontra hvordan du vil føle deg om 5 år dersom ingenting er endret, så tror jeg den energien er meget godt investert. Fokuser på mulighetene og ikke problemene. 

søk etter speed-dating på google. mulig det er slike arrangement? Det skader jo ikke og om det ikke funker, så får du bare en ny erfaring. 

Hvordan vet du at tinder vil gi null respons? har du prøvd? Hvor kommer den dårlige selvtilliten fra? har ikke gutter vært interessert i deg i oppveksten overhodet? Ikke at du burde definere din verdi ut fra hvor mange gutter som er interessert i deg, men nevner det fordi det er en faktor i helheten. 

Endret av megda
  • Liker 1
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns absolutt ikke du skal dømme deg selvmord og ned bare pga penis størrelse!! Husk at du har mange gode egenskaper som menneske, og det viktigste for oss kvinner er ikke hva dere har mellom beina..

Så håper du tør å by på deg selv og alt du godt du har, så får du deg en kjæreste du også!!

Klem og lykke til!

Anonymkode: b10f4...e4b

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Syns absolutt ikke du skal dømme deg selvmord og ned bare pga penis størrelse!! Husk at du har mange gode egenskaper som menneske, og det viktigste for oss kvinner er ikke hva dere har mellom beina..

Så håper du tør å by på deg selv og alt du godt du har, så får du deg en kjæreste du også!!

Klem og lykke til!

Dømme deg selv nord og ned, skulle det stå..

• Liker 1

Kanskje du må komme på banen og ikke bare vente på at det skal dette i fanget på deg. Hvis du ikke leter aktivt via dating-apper, går ut på byen, eller sjekker opp selv på annen måte, kommer det aldri til å skje. Det er jo også en mulighet for at du har urealistisk høye krav hvis du har hatt mange partnere, men aldri finner noen du liker godt nok.

• Liker 1
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra? Nettet? Synd å høre at du bare har bestemt deg for at det er sånn. Jeg vil heller tro menn på mange måter har det lettere da kvinner ofte går etter det indre- personlighet, humor. De er omsorgsfulle og gir mye av seg selv til den andre. Jeg har aldri hatt et eneste krav til en penis når jeg har gått til sengs med noen. Man går til sengs med noen som betyr noe for én; man går ikke til sengs med kun en penis.

• Liker 4
Annonse
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er noe som skurre når jenter ikke klarer å finne noen som helst. Men det med penis-størrelse, hva er det som hindrer deg i å få kjæreste? Jentene kan ikke vite penis-størrelsen din før de har ligget med deg. Dumper de deg etter første ligg, eller?

• Liker 1
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Det hadde vært utrolig interessant om noen av dere "Kukkelur-guiden-menneskene"" kunne stått frem og fortalt litt om dere selv:opplyser: Litt sånn "Behind The Mask Of A KG-penis-person", eller "Confessions Of An extremly Penis Focused Human Beeing" type ting :jepp:

Er du mann eller dame? Er du seriøs eller troller du?  Og ikke minst, hva slags andre utfordringer har dere i livet bortsett fra en enorm fascinasjon/besettelse av pen-is/er, og har dere også andre interesser som er ganske langt utenfor normalen ?

Endret av Beeblebrox
  • Liker 6
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er bare så redd at en Tider profil vil gi null respons og hemme selvtilliten min ytterligere, har ingen selvtillit fra starten av og er bare redd ting skal bli verre...

Akkurat det er helt utenkelig, rett og slett.

Lag deg tinder profil, og begynn med å chatte med meldinger. Bare det å chatte litt gir deg erfaring, og kan være ganske så spennende! Ikke vær redd for å si at du er uerfaren og introvert. 

Anonymkode: 2690f...82d

• Liker 6
På 14.12.2019 den 20.01, AnonymBruker skrev:

TS her.

Du leter etter problemer. Du får selvsagt aldri kjæreste med en slik innstilling. 

Anonymkode: a249a...51d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...