Gå til innhold

Tips til noe raskt og godt å spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er ute i kveld og jeg skal finne på noe å spise og lage mat kun til meg selv. Må på butikken. Er sliten og vil helst bare ligge på sofaen og se på serie i kveld, og vil helst ha noe jeg bare kan hive inn i ovnen. Pizza, lasagne og taco (ting med kjøttdeig) frister absolutt ikke i dag!

Hva spiser dere når dere er alene? Noen tips?🤔 

Anonymkode: 4e460...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostesmørbrød.

Anonymkode: dc7ed...bdc

• Liker 3
Gjest Alkoholist
Skrevet

Ostesmørbrød. Med pesto og grillkrydder. 

Skrevet

Ovnsbakt laks med grønnsaker.

• Liker 1
Skrevet (endret)

capresesalat og ciabatta, ostesmørbrød med brie og dijonsennep, brokkolisalat, pølse og potetmos, spekeskinke, blt-sandwich, karbonader og løkringer, falafel og salat i pitabrød, persillestekt chorizo og foccacia, spisspaprika fylt med en blanding av crème fraîche, naturell feta og fersk basilikum

edit: whoops, så nå at du ville ha noe du bare kan hive inn i ovnen, sorry😅

Endret av vscare
  • Liker 1
Skrevet

Kjøp frossene rundstykker --> varm dem i ovnen -> kjær i 2 -> ha på pålegg smør/ost/brunost/elc. Ordna d i går når jeg ikke ville ha pizza eller noe m kjøttdeig

Anonymkode: 87d34...475

• Liker 1
Skrevet

Tuusen takk for mange gode forslag! Skal absolutt ta de med meg til en annen gang😍 Endte opp med en findus fiskegrateng (av alle ting) og melkesjokolade på butikken! 😅

Anonymkode: 4e460...51c

Skrevet

Bland kokt makaroni med revet Jarlsberg og oregano og smelt osten i mikro eller stekeovn. Er ekstra godt med urtesalt eller pesto. Funker med ketchup også om man liker det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...