Gå til innhold

har du noengang rotet med Pakistanske jenter (eller gutter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller folk fra andre nasjonaliteter ?

selv har jeg ligget med ei fra hviterussland og rotet litt med ei fra Pakistan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har faktisk hatt sex med ei fra Vestfold!

Skrevet

:o Unnskyld meg, men hvilket årtusen lever vi i?

Trodde ikke noen kom til å spørre om man har rotet med noen av en annen nasjonalitet i 2002... Er ikke det ganske normalt, da?

Ja, jeg har både rotet med og hatt sex med utenlandske gutter og mulatter osv... So what?

Skrevet

Jeg har kun rotet med utenlandske jeg.....

Skrevet

..og jeg bor i utlandet og "roter" med en norsk en!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Nå er ikke jeg en sånn flyfille som ligger rundt med alle og enhvær :lol::lol::lol: Så dette er bare sånn småkjæreste greier jeg har hatt på gang litt sånn dann og vann.Har en ferie honey i Sverige,en i Danmark,en i Frankrike,en fra Barsselåna(Barchelona??),en i Tyrkia med bruuuune øyne å mørkt krøllete hår(åååååhhhh sukk :roll: ), og en i Stavanger.Nå var ikke han av noenslags utenlandsk opprinnelse men jeg synes han er verdt å nevne :blunke:

Av de seksuelle blemmene mine er det ingen som fortjener å bli nevnt.

Men han jeg har nå!!!!!Åhåhåhå................. :sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor: Er ingen blemme for å si det sånn :sjarmor:

Men før jeg nå deler tuu mutsj infårmæjsjånn gir jeg meg nå :roll: Til spørsmålet ditt.............nøupe :)

Skrevet

Jeg har tilogmed vært sammen med en fra korea jeg! Eller var det en fra filipinene? Hmm :ler:

-xeyes

Skrevet

Ja jeg har vært med to pakistanske gutter. og det er sant det dem sier om asiatiske gutter. :ler:

Skrevet

..og jeg med en svenske! Det er sant alt de sier om dem også.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig... HVA sies om asiatiske og svenske menn????

Skrevet

sier som majken jeg

kun rotet med utenlandske. finner de mere tiltrekkende.. :ler2:

Skrevet

:o Hva sies om asiatiske og svenske menn?? Aldri hørt noe spes om dem før, og NÅ ble jeg nysgjerrig, nå...

Skrevet

Om asiatiske menn sies det at de har veldig små pikker... :wink:

Om svenske vet jeg ikke om noe seksuelt, men kan jo fortelle en liten episode min venninne fortalte... Hun og ei jente hadde vært i Sverige en sommer, og et par unge gutter på sykkel fulgte etter dem og tutet dem ørene fulle med norske-vitser... :ler: (Her hjemme har vi svenske-vitser)

Han ene ler og ler og skal til og fortelle en til: "Har ni hørt om han norsken som" Lenger kom han ikke før han sykla rett oppi et hull i veien og sykkel med gutt gikk på hodet i ei sølete grøft :hoho:

De svenskene :ler:

Skrevet

:hoho: Så det er det de sier om asiatiske menn, ja... :hoho:

Synd du ikke visste om de svenske, skulle gjerne likt å vite om det var noe som jeg hadde lagt merke til også...hehe...

Gjest indiangranny
Skrevet

Du Vinga er du sikker på det,har du vært ute og sjekket der også da. :hoho:

Nå ble jeg nysgerrig!

hilsen fra

Indianlady

Skrevet

Jeg har hatt sex med en muslimsk jente en gang. Og jeg må bare få lov til å si at det har vært noe av den beste sexen jeg har hatt ever.... og det sier litt! Jeg forstår godt hvorfor noen menn har funnet det bemerkelseverdig å skjule disse "lekkerbiskner" med slør. Da viser man respekt for kvinnekroppen.

W

Som forstår litt andre sider av samme sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...