AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Altså skyt med den som vil for dette blir klaging. Midt i den travleste tiden blir barnet sykt og jeg er låst til hjemmet, får meg ingen plass og får ikke gjort noen ting. Feber på feber på feber🤬🤯 ingen andre enn mamma er bra nok. BLIR GAL AV DETTE!!!! nestemann er nok meg som ligger syk i jula😭 Anonymkode: 6e5c7...6d0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Slapp av og nyt tiden. Hvorfor må du noen plass? Gaver? Kjøp sjokolade til alle den 23 og pakk inn. Anonymkode: a7693...f76 10
Era Vulgaris Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Hva så? Barnet ditt er syk og trenger deg. Det er viktigere enn en julefeiring, og jul blir det, uansett. Det er fortsatt ti dager igjen til juleaften. Hvis du oppriktig mener at det er viktigere å få handlet, bakt og vasket, enn at barnet ditt har det bra, så må du kanskje tenke litt over prioriteringene dine. God bedring til den lille. 15
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Må legge lista lavt når man har barn. Anonymkode: be4fc...341 3
MarianneE Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Det er 10 dager igjen til julaften, trekk pusten, senk skuldrene og ta deg av minstemann. Dette går helt fint! 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså skyt med den som vil for dette blir klaging. Midt i den travleste tiden blir barnet sykt og jeg er låst til hjemmet, får meg ingen plass og får ikke gjort noen ting. Feber på feber på feber🤬🤯 ingen andre enn mamma er bra nok. BLIR GAL AV DETTE!!!! nestemann er nok meg som ligger syk i jula😭 Anonymkode: 6e5c7...6d0 Sånn er det av og til. Har du flere? Nyt en rolig førjulstid med den lille.Ikke stress! God bedring! Anonymkode: de32d...285
Gjest kruspersilletaco Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Kjipt.. Vi hadde omvendt i fjor - vi foreldre lå utslått med influensa og nesten alle julegaver ble kjøpt på nett. Kranglet om hvem som måtte pine seg til posten for å hente.. Du får løsrive deg en ettermiddag å dra, uansett om barnet vil helst ha mamma. Har det ikke vondt med pappa
Gjest Forumhei Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså skyt med den som vil for dette blir klaging. Midt i den travleste tiden blir barnet sykt og jeg er låst til hjemmet, får meg ingen plass og får ikke gjort noen ting. Feber på feber på feber🤬🤯 ingen andre enn mamma er bra nok. BLIR GAL AV DETTE!!!! nestemann er nok meg som ligger syk i jula😭 Anonymkode: 6e5c7...6d0 Hva er problemet? Mye å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Det blir jul uansett. La støvet ligge, og nyt familien din ❤️ God bedring til dere! Anonymkode: ec407...b34 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Hvordan kan dere si «nyt det»?? Syke barn er dødsslitsomt, ikke noe å nyte akkurat. Anonymkode: 964a2...009 13
Gjest Forumhei Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan dere si «nyt det»?? Syke barn er dødsslitsomt, ikke noe å nyte akkurat. Anonymkode: 964a2...009 Om man skal gjøre alt mulig annet også ja... , ha fokus på den lille og la alt annet ligge.
Miewyn77 Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 Nettshopping for julegaver og mat (kolonial)! Genialt. Kan gjøres med barnet i armkroken. Kjøp ferdig pepperkakedeig. Kan bake ut om dere orker, eller bare spise rå mens dere ser juleserier på Netflix. Enjoy. 4
Trolltunge Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 Slik er det av og til. Husker en jul der mine var syke slag i slag fra november til romjula. Jeg ble selvfølgelig også syk. Jeg var alene med barn da, og min mor kom for å ha barna noen timer lille julaften, så jeg raste rundt og kjøpte gaver til alle. Det ble jul det året også. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 Samme her. Tre unger og det går på rundgang. Jeg har verken bakt eller kjøpt noen julegaver. Blir nok mannen som må fikse gaver i år. Anonymkode: 1edc7...310
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 29 minutter siden, Miewyn77 skrev: Nettshopping for julegaver og mat (kolonial)! Genialt. Kan gjøres med barnet i armkroken. Kjøp ferdig pepperkakedeig. Kan bake ut om dere orker, eller bare spise rå mens dere ser juleserier på Netflix. Enjoy. Høres deilig ut det der. Men sånn er det ikke i hus her når minsten er syk. Bære bære bære og for Guds skyld ikke trykke på tlf eller sitte i sofaen 🤣 Anonymkode: 1edc7...310 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså skyt med den som vil for dette blir klaging. Midt i den travleste tiden blir barnet sykt og jeg er låst til hjemmet, får meg ingen plass og får ikke gjort noen ting. Feber på feber på feber🤬🤯 ingen andre enn mamma er bra nok. BLIR GAL AV DETTE!!!! nestemann er nok meg som ligger syk i jula😭 Anonymkode: 6e5c7...6d0 Jeg skyter ikke, hiver meg bare på klagingen😬 10 dager med omgangssyke🤮 Tror jeg tilter snart... Anonymkode: cef86...c5c
Madebyme94 Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 Prioriter barnet ditt værsåsnill... Fikk litt ondt av å lese ditte... Selvfølgelig er mamma best. Sånn er det med min sønn også. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 Handle det du trenger på nett. Uansett lenge til jul ennå. Anonymkode: caa1f...93d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #19 Skrevet 14. desember 2019 Dere kan få et vaskebyrå til å vaske ned huset, og dere trenger da ikke bake. Julegavene kan handles på nett. Hva er det du stresser med? Krøll deg opp i sofaen med pjuskete barn, se en julefilm, og senk skuldrene. Det blir jul i år, også! Anonymkode: a95bf...3e8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 Ja ja slutt å klag her er vi alle syke, jeg i 3. Trimester og fått lungebetennelse. De to andre barna ligger rett ut og til og med bestemor som kom for å hjelpe er også blitt syk. Mannen måtte ta seg sykt barn dag i dag da jeg rett og slett er for dårlig til å gjøre noen ting... Anonymkode: f1742...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå