GÃ¥ til innhold

Dere som har bodd flere steder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bodd flere steder (ulike byer, bydeler, kommuner osv) - hvor har dere bodd, hvor har dere trivdes best og hvorfor?😊

Anonymkode: 2a6dd...e4c

Videoannonse
Annonse
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Har bodd i Oslo, Akershus, Bærum, Hedmark, Østfold, Buskerud, Vestfold og Aust-Agder. Har bodd i mange bydeler, i flere forskjellige byer, i nevnte fylker og kommuner. Oslo vest og Moss, har jeg trivdes best i. 

Skrevet

Har bodd i Bergen og to ulike byer i Japan. Hvis utlandet teller, da. Det er litt vanskelig å velge fordi alle stedene kan tilby noe fint men ulikt, men sånn som livet mitt er nå og mine prioriteringer trives jeg godt i Tokyo fordi det finnes så utrolig mye å gjøre, blir liksom aldri "lei". Og været er vesentlig bedre enn i Bergen. 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bodd i Bergen, Oslo (lengst tid), Stockholm, Moss, Akershus og så Oslo igjen.

Trives best i Oslo. Bergen bodde jeg i som liten, flyttet derfra noen mnd før jeg fylte 6, men kan enda huske vi var på fisketorget i Bergen for å kjøpe middag. Krabber eller torsk, for eksempel.

Anonymkode: 8103e...56f

Skrevet

Har bodd i Oslo, Asker, Kristiansand, Gjøvik, Lier, Narvik.  Oslo er min by! Passe stort, man kan være anonym hvis man vil, masser av tilbud. Ikke for kaldt om vinteren. 

Anonymkode: 41f91...84d

Skrevet

Bodd i Lillehammer, Sørum, flere steder i  Oslo og Stavanger + at jeg bodd i sør -Europa.

Likte Lillehammer veldig godt, veldig fin størrelse, ikke for stort og ikke for lite. Mens Stavanger er fint om man vil ha litt større by og tilbud. Lillehammer blir kanskje litt vel mye snø for meg, men Stavanger der det er minimalt med snø føles allikevel ofte kaldere fordi det er så surt ofte. 

Oslo og omegn er ok, men ville ikke valgt å bo der om man ikke "måtte" pga jobb/studier. Er jo så mange andre fine steder å bo og Oslo er veldig dyrt.

Anonymkode: f0df4...cf5

Skrevet

Enebakk, Ski og Spydeberg. Holder meg til Shpødberr, jeg.

Anonymkode: 048fb...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...