Gjest gjest 5 Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 tenkte å bruke peeling krem før jeg skal ta sol for å få en fin farge til bryllupet mitt. er det noen som har noe peeling krem å anbefale?
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 den i den grønne krukken fra loreal. Veldig bra til fornuftig pris. Eneste minus er at den er vanskelig å ta ut av pakningen når du står i dusjen.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Hei På apoteket har de en type jeg synes er veldig fin Vichy Lipidiose peeling og shower cream. Bruk shower cream etter peelingen og huden føles silke myk etterpå. Anbefales på det sterkeste :-)
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Peelinghansker fra Body Shop, sammen med dusjsåpe etter ønske. Gir mye bedre resultat enn peelingkremer, og varer evig. Hanskene koster ca 50 kroner, og finnes i masse farger.
MH Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er også veldig fornøyd med peeling hanskene fra BodeShop. Bruker de sammen med en dusjsåpe med mye fruktoljer i. Nivea har også en dusjpeeling krem som er veldig bra.
magnhild Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Jeg bruker peelingkremen til st.tropez. Den er laget for at soling skal bli fint. Jeg brukte den før spraytan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå