AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Hei! Jeg er i 20-årene og har nylig mistet mange i familien, inkludert foreldre. Er student med deltidsjobb men ikke mye å rutte med. Har lyst til å fortsette å gi gaver til øvrig familie, men sliter veldig med å finne noe til onkel og tante (får alltid gaver av dem og vi har alltid gitt til dem også). Begge er unge (30-årene) og har barn. Barna har jeg funnet hver sine småleker til som de liker, men de voksne sliter jeg med. Selv om jeg sjeldent ser dem og de bor et helt annet sted enn meg betyr de mye, spesielt i sorgen for familien siste året. Har dere noen tips? Gjerne noe som ikke koster mer enn 2-300 da det er alt jeg har igjen til julegaveshopping og de er de eneste jeg mangler. Er det for dumt med blomster på døren fra lokal forhandler og bare et kort liksom? De har ikke så mye de heller, og jeg kunne egentlig tenkt meg å gitt dem et gavekort på et spisested nær dem kanskje, eller er det for dumt? Anonymkode: eafa3...f0a
stan Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Kjøp et pledd. Du finner pledd i alle prisklasser, og det er nesten ikke mulig å få for mange. 1
Gjest Kvinne487 Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Jeg synes blomster en en kjempe fin gave! Jeg blir alltid glad når jeg får blomster. Gavekort på spisested er også full verdt. Det er jo noe de har glede av sammen 😊😁
Gjest Kvinne487 Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Til mine tanter/onkler gir jeg alltid en flaske vin, en krukke med hjemmelagde karameller og julekort 😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Gavekort på restaurant eller kino + barnevakt? Anonymkode: e1b32...cac 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Jeg pleier å gi en flaske vin til min onkel og tante. Men jeg har ikke mye kontakt med dem da, og det er det eneste jeg vet de liker. Anonymkode: 2d75c...9de 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 7 minutter siden, stan skrev: Kjøp et pledd. Du finner pledd i alle prisklasser, og det er nesten ikke mulig å få for mange. Flotte pledd her! ☺️ https://www3.verdensgaver.no/privat/index.cfm?p=S5003517 Anonymkode: 067a3...669 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 Så mange hyggelige svar og forslag! Kan ikke være barnevakt da de bor mange hundre mil unna og vi sees kanskje én gang annethvert år, men det andre virket fint! 🙂 Anonymkode: eafa3...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå