Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer litt på hva andre i samme stilling som meg tjener.

Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er over 30 år, i fast stilling, har jobbet på samme sted i over 5 år, og det går bra i bedriften.

Med all denne erfaringen og utdannelsen så hadde jeg regnet med å hvertfall ligge nærmere det norske gjennomsnittet på 550 000 nå, men ligger over 100 000 lavere enn dette. 

Noen som kan hjelpe meg litt her til neste lønnsforhandling? Ønsker kun seriøse svar.

Anonymkode: 9563b...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krever jobben utdannelse? Har du utdannelse? Hva ligger lønnen på i samme stilling i andre bedrifter? Har du fått endret arbeidsoppgaver siden ansettelse? Syns helt ærlig 550 000 høres veldig mye ut for den type jobb, som neppe krever noe særlig med kvalifikasjoner på forhånd. Men korriger meg gjerne om jeg tar feil. 

Anonymkode: 38794...f6b

• Liker 2
Skrevet

Rett over 400 000 hørtes lavt ut ja. Dersom du hadde sagt opp og en ny ble tilsatt hadde den garantert startet på en god del høyere lønn. Men det er ditt ansvar selv å forhandle og be om lønnssamtale.

Anonymkode: a4f29...4bd

• 2 uker senere...
Skrevet
På 14.12.2019 den 15.24, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg lurer litt på hva andre i samme stilling som meg tjener.

Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er over 30 år, i fast stilling, har jobbet på samme sted i over 5 år, og det går bra i bedriften.

Med all denne erfaringen og utdannelsen så hadde jeg regnet med å hvertfall ligge nærmere det norske gjennomsnittet på 550 000 nå, men ligger over 100 000 lavere enn dette. 

Noen som kan hjelpe meg litt her til neste lønnsforhandling? Ønsker kun seriøse svar.

Anonymkode: 9563b...aca

Stort eller lite firma? 
har du utdanning? Jobberfaring fra tidligere?

Anonymkode: b3e60...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...