AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Huff. Elsker mannen jeg er sammen med, men han er normalt når og vil selvsagt ha sex hver eneste dag. Jeg ønsker ikke dette, ønsker sex noen ganger i uka. Jeg begynner å bli frustrert over hans konstante ståpikk og mas. Sexen i seg selv er bra, det er jeg som er problemet mtp ulikhet i sexlyst. Jeg har foreslått at han koser seg på egen hånd selv om jeg er her, vil kjøpe fleshlight til ham osv. Men skjønner at dette problemet ikke kan løses. Hvorfor måneder være sånn? Bortsett fra dette med sex er alt flott. Mannen jeg var sammen med før var totalt uinteressert i alt annet enn at jeg sugde ham, så er egentlig glad for å være med en med normal sexlyst. Jeg har bare ikke samme behov. Huff. Anonymkode: 23889...bed 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Vanskelig problem å løse, det der. Anonymkode: e44c9...c9f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig problem å løse, det der. Anonymkode: e44c9...c9f Helt umulig! Skikkelig leit fordi vi ellers har det veldig fint og han er en generøs og snill mann. Han er bare normalt kåt i likhet med de fleste menn. Anonymkode: 23889...bed
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 For et luksusproblem 😍 skulle gjerne hatt en mann som ville ha sex flere ganger til dagen. Jeg får aldri nok Anonymkode: 72440...42e 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Hvorfor må du gjøre det slutt? Stiller han deg et ultimatum om sex hver dag? Anonymkode: d1fb9...79f 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff. Elsker mannen jeg er sammen med, men han er normalt når og vil selvsagt ha sex hver eneste dag. Jeg ønsker ikke dette, ønsker sex noen ganger i uka. Jeg begynner å bli frustrert over hans konstante ståpikk og mas. Sexen i seg selv er bra, det er jeg som er problemet mtp ulikhet i sexlyst. Jeg har foreslått at han koser seg på egen hånd selv om jeg er her, vil kjøpe fleshlight til ham osv. Men skjønner at dette problemet ikke kan løses. Hvorfor måneder være sånn? Bortsett fra dette med sex er alt flott. Mannen jeg var sammen med før var totalt uinteressert i alt annet enn at jeg sugde ham, så er egentlig glad for å være med en med normal sexlyst. Jeg har bare ikke samme behov. Huff. Anonymkode: 23889...bed Selv om han gjerne skulle hatt mer, har han da ingen grunn til åklage om han får sex noen ganger i uka. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et luksusproblem 😍 skulle gjerne hatt en mann som ville ha sex flere ganger til dagen. Jeg får aldri nok Anonymkode: 72440...42e Luksusproblem? For mye og for lite av noe kan da være like store problemer. Anonymkode: 103f9...96d 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du gjøre det slutt? Stiller han deg et ultimatum om sex hver dag? Anonymkode: d1fb9...79f Nei, han gjør ikke det. Men han kommenterer det og jeg vet jo at han har lyst på meg hver dag. Kjenner jo pikken hans når vi legger oss sammen osv. Jeg føler at jeg fratar ham noe når vi er såpass ulike. Jeg blir også mindre når når han innimellom kommenterer det - det gjør gjerne at jeg ikke har særlig lyst den dagen fordi jeg blir frustrert. Kommentarene hans er heller ikke stygge eller slitsomme, de er mest som spøker som blir mer irriterende enn han skjønner. Han er førti og jeg kan ikke bare gå rundt og vente på at han skal bli eldre og få mindre lyst på sex. Anonymkode: 23889...bed 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om han gjerne skulle hatt mer, har han da ingen grunn til åklage om han får sex noen ganger i uka. Luksusproblem? For mye og for lite av noe kan da være like store problemer. Anonymkode: 103f9...96d Jeg har gjerne sex når jeg vil det og frekvensen er høyere innimellom. Jeg er ikke veldig glad i sex etter en slitsom dag på jobb, for eksempel, og synes morgensex før jobb blir bare stress. Men morgensex er kjempekos når jeg har fri. Anonymkode: 23889...bed 1
Gjest Warrior Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Enten må han få ha sex med andre eller du gjør det slutt. Noen trenger mye sex. Sånn er det bare og ingen kan nekte det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, Warrior skrev: Enten må han få ha sex med andre eller du gjør det slutt. Noen trenger mye sex. Sånn er det bare og ingen kan nekte det. Har jeg skrevet noe annet? Det gjør vondt og er vanskelig. Anonymkode: 23889...bed 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 Jeg gjorde det slutt med eksen på grunn av det samme. Jeg lot det gå så langt før jeg dro at jeg grudde meg så mye til å dra hjem at jeg jobbet overtid, jeg grudde meg til leggetid, jeg bet tilbake tårer hver gang vi hadde sex fordi jeg hadde mistet all lyst og måtte tvinge meg selv til å ha det. Det ødela sex for meg i mange år, selv etter det ble slutt. Du må gjøre det slutt før det ødelegger deg. Anonymkode: 18c91...0a5 7
Trolltunge Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 Et forhold handler om å finne balansen begge to kan leve godt med, angående ALT. Sex er ikke et unntak fra dette. Det kan være et stort problem at ene ønsker sex daglig og ene et par ganger i måneden, men hver dag eller noen ganger i uken bør det være mulig å finne en gylden middelvei på. Alle kan tilpasse seg litt. Ikke bare kan, det er helt nødvendig at begge tilpasser seg litt i et forhold. Hva ene har lyst til kan ikke styre fullstendig hvordan noe er. Jeg ser egentlig ikke problemet her. At han har lyst på sex hver dag betyr ikke at han MÅ ha sex hver dag. Kanskje foretrekker han selv å ha sex 3-4 ganger i uken, foran det å være singel, og kanskje ha et håp om sex 1 gang i uken, antagelig sjeldnere. Er han en bra mann foretrekker han antagelig sex 3 ganger i uken, som begge nyter, enn 7 ganger i uken, der kvinnen egentlig ikke vil. Ganske tåpelig å bare gjøre det slutt på bakgrunn av dette, uten skikkelige samtaler rundt det først. Det er ikke slik at han blir skadet av å av og til måtte vente en dag. Isåfall skulle nærmest alle i forhold være skadet, noen mer enn andre. Temmelig vanlig i et langt forhold at man ikke bestandig får sex akkurat når man vil. Jeg er kvinne, men det hender at jeg må ta hensyn til at min mann er svært sliten, selv om jeg er kåt. Motsatt også. Snakk nå i det minste om dette før du bare konkluderer med at dette ikke går. Forhold ER kompromisser! Angående alt mulig. Så lenge ulikheter ikke er så enorme at det ikke er mulig å møtes på noe begge to kan leve med er det som regel mulig å finne en gylden middelvei. 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 Mann her. Skal dere berge dette, så er det en jobb på kommunikasjon som må gjøres. Du må gjøre det helt klart at det er alvor. Dere må ha hvert deres soverom, slik at du ikke trenger å kjenne ståkuken hans hver kveld, og han ikke trenger å bli opphisset og frustrert. Han må føle seg trygg på at du ønsker sex så ofte som du sier, og at du faktisk vil jobbe for å holde det sånn. Dere avtaler hvilke dager dere deler seng, og avtaler et signal fra deg, hvis du får lyst ellers i uka. Hvis avtale brytes og det blir mas, eller at du faktisk ikke har lyst likevel, så er det bare å flytte ut. Anonymkode: 7964f...398 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mann her. Skal dere berge dette, så er det en jobb på kommunikasjon som må gjøres. Du må gjøre det helt klart at det er alvor. Dere må ha hvert deres soverom, slik at du ikke trenger å kjenne ståkuken hans hver kveld, og han ikke trenger å bli opphisset og frustrert. Han må føle seg trygg på at du ønsker sex så ofte som du sier, og at du faktisk vil jobbe for å holde det sånn. Dere avtaler hvilke dager dere deler seng, og avtaler et signal fra deg, hvis du får lyst ellers i uka. Hvis avtale brytes og det blir mas, eller at du faktisk ikke har lyst likevel, så er det bare å flytte ut. Anonymkode: 7964f...398 Vi har faktisk begynt å sove separat temmelig ofte i det siste fordi jeg har hatt en spesiell turnus. Og det ender ofte med at jeg sniker meg inn til ham midt på natta/tidlig morgen fordi jeg vil ligge nært ham og ha sex. Men føler ikke det er holdbart i lengden det heller. Anonymkode: 23889...bed 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har det sånn som deg, i starten var vi like kåte begge to, og kunne fint ha sex 30 ganger i uken. Etterhvert som årene har gått har jeg ikke behov for å ha sex daglig, for meg er det like godt å bare ligge i armkroken til hverandre når vi skal sove. Han vil helst ha sex flere ganger pr dag og da blir det et konstant mas, han kan plutselig rive meg opp fra sofaen mens jeg sitter og ser på Luksusfellen, eller når jeg står og lager mat eller jeg nettopp har kranglet med søstra mi på telefon og ikke er i stemning.. Jeg gruer meg til å legge meg sammen med han, og når jeg sier at jeg ikke ønsker sex fordi jeg er trøtt og sliten, blir han sur. Faker orgasme for bare å bli ferdig. Han vil ha sex når han er kåt, når han er lei seg,når han er trøtt, før han går på jobb, når han kjeder seg og når han ikke vet hva han vil. Han ville også ha sex den kvelden moren døde.... forholdet går mot slutten eller så finner han ei elskerinne. Anonymkode: 3c402...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har faktisk begynt å sove separat temmelig ofte i det siste fordi jeg har hatt en spesiell turnus. Og det ender ofte med at jeg sniker meg inn til ham midt på natta/tidlig morgen fordi jeg vil ligge nært ham og ha sex. Men føler ikke det er holdbart i lengden det heller. Anonymkode: 23889...bed Hvorfor ikke? Men det må gjøres på en sånn måte at han føler seg trygg på at dette er noe stabilt som kan dyrkes, og ikke starten på samlivsbruddet. Faste dager der han kan komme til deg, og overraskende besøk fra deg? Anonymkode: 7964f...398
Mons Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 Jeg leser her om en kvinne som er plenty bra nok for et stort flertall av voksne menn. Likevel vil hun avslutte forholdet fordi hun ikke føler seg perfekt seksuelt. TS bør lese seg opp på flink pike-syndromet. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 Ok. Så jeg er småsyk og forkjøla, er etterdønninger av en lang og slitsom forkjølelse jeg sliter med. Hoster og mye slim. Jeg sugde mannen da han kom hjem fra jobb i dag, men allikevel har han allerede nevnt samleie 3-4 ganger selv om jeg prøver å kommunisere at når det blir mas hele tiden så mister jeg all lyst. Det er helg og han regner med at jeg har overskudd til sex. Problemet er at jeg er utrolig sliten etter to uker med sykdom som ennå henger i. Jeg kunne tenkt meg å få slappet av litt (vært på jobb siste uka). Nei, jeg vet at dette forholdet må avsluttes. Men det er så bittert at det kunne vært unngått om han var litt mer lydhør når jeg kommuniserte mine behov og hva jeg trenger for å ikke føle meg som noe som skal pules ved enhver anledning. Det må gå an å si nei uten å bli mast på. Anonymkode: 23889...bed 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, Madebyme94 skrev: Hvor lenge har dere vært ilag ts? Rundt 2 år. Anonymkode: 23889...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå