AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Min egentlige sjef er sykemeldt i lengre tid, og det er derfor noen på jobb som går inn i hans stilling. Hun som steppet inn er frekk og jeg misliker jobb grunnet dette. Eksempel kan hun komme med kommentarer som er krass i det du snur ryggen til, som å si til de andre rundt «du kan jo ikke gjøre sånn, nå blir jeg irritert kjenner jeg» i det jeg snur ryggen til istedenfor å ta det med meg. Dette tok jeg opp med henne på en fin måte, sa at jeg syns det er ubehagelig å få slengt slike ting etter meg rundt andre. I tillegg sa jeg at jeg ville satt pris på at hun tok meg til siden eller eventuelt inn på kontoret dersom hun var misfornøyd med mitt arbeid. Da beklagde hun seg. På personalmøtet skulle hun plutselig si noen ord til hver enkelt person for å rose de. Her var det tydelige forskjeller, noen fikk store og fine ord og andre nesten ingenting. Jeg var en av dem. Eksempel «du har god kunnskap fra skolen» kontra «du er ett arbeidsjern, vi elsker å jobbe med deg og hva skulle vi gjort uten». På jobb har vi av og til «småmøter» og her kan hun sitte å snakke om andre kollegaer og ting hun irriterer seg over. Jeg syns dette er ukomfortabelt og med på å lage dårlig arbeidsmiljø. Har lyst å si til henne at hun burde ta det opp med de det gjelder istedenfor å sitte å klage til oss andre uten at personen er tilstede. Hva kan jeg gjøre her? Jeg elsker den egentlige sjefen min men er livredd han ikke kommer tilbake siden han har vært sykemeldt så lenge Anonymkode: 4391b...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå