AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Har nettopp fått Cutters i byen, og vurderer å ta meg en hårklipp. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 32c7b...afe
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Hvis håret ditt er enkelt å klippe, kjør på. Om du forventer noe ut over basic, styr unna. Anonymkode: 71b5c...fc5 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Min erfaring er at de er greie så lenge du ikke skal gjøre noe annet enn å stusse. Anonymkode: 4f4f3...b23 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis håret ditt er enkelt å klippe, kjør på. Om du forventer noe ut over basic, styr unna. Anonymkode: 71b5c...fc5 Har langt hår som er endel slitt og tynt i tuppene. Har ikke klipt meg på 1 år. Går dette under basic? Anonymkode: 32c7b...afe
Lorieen Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Barna mine klippes på Cutters. Helt ok, men ikke noe fancy. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har langt hår som er endel slitt og tynt i tuppene. Har ikke klipt meg på 1 år. Går dette under basic? Anonymkode: 32c7b...afe Trolig, men de rører knapt håret og det går fort så jeg hadde valgte et annet sted. Anonymkode: a1a6c...c77
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Helt ok for en stuss. Bruker bare Cutters da jeg ikke gjør annet med håret enn å klippe det slitte , rett av. Anonymkode: 30bab...6ac
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 Hvis du vil ha lus så er det uten tvil Cutters du skal velge! Hvis du vil minske den risikoen så velg en annen frisørsalong!😊 Anonymkode: 91018...5f7
Alice123 Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har brukt cutters i noen år og er sånn helt passe fornøyd. Jeg har helt glatt halvlangt hår (verdens ENKLESTE hår) og stusser det på cutters med ujevne mellomrom for å beholde formen.
kaleidoskop Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Klipper meg bare annethvert år, vært superfornøyd. Mannen klipper seg der annenhver mnd. Han har fått litt forskjellig resultat, men de fleste ganger veldig bra. Stuss hadde jeg ikke tvilt på å ta der en gang
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 Tester Clippers på Gardermoen. Veldig skeivt, måtte gå til annen frisør for å rette det opp. Dyrt totalt. Anonymkode: 2ca18...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 Her er det masse utlendinger som jobber på cutters, klipper kun barna der. Anonymkode: 19691...495
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 Jeg klippet meg hos Cutters i sommer, fordi jeg var høygravid og uansett ikke orket å sitte i en frisørstol lengre enn høyst nødvendig. Jeg trengte bare en helt enkel stuss rett av, og fikk akkurat det jeg ønsket. Jeg opplevde mannen som klippet meg som veldig høflig og omtenksom, og klippen ble helt rett. Ingen av delene er noen selvfølge selv hos vanlige frisører. Jeg merket at han ikke var en erfaren frisør, men en hårklipper. For meg spilte ikke det noen rolle, fordi alternativet var å finne ut om min mor fremdeles kan klippe rett tjue år etter at hun ga meg min siste bolleklipp. Hvis jeg senere får behov for en effektiv hårklipp kommer jeg til å gå dit igjen. Om jeg ønsker at frisørbesøket skal bli en opplevelse, eller om jeg ønsker noe mer avansert kommer jeg til å bruke en helt annen type frisør. Anonymkode: f8d6a...caa 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har vært på Cutters to ganger, begge ganger for en enkel stuss av tuppene. Den første gangen var jeg fornøyd, den andre gangen ble det helt skjevt og jeg måtte til ordentlig frisør likevel. Da blir det dyrt totalt sett, så jeg kommer ikke til å bruke Cutters igjen. Anonymkode: b60a8...245 1
Fydda Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 Dro dit for å klippe tupper. Takket pent nei til å klippe det opp i etasjer, klippe skrålugg og en haug av andre ting. Tupper, og ikke noe mer. Fikk beskjed om at hun da måtte ta 2mm ca, og at hun ikke skulle klippe noe mer. Da hun var ferdig var håret mitt 3 cm lengre på den ene siden av hodet, med et tydelig lengde-skille midt bak. Jeg fikk skrålugg som var lengst ytterst mot ansiktet og skrådde oppover helt bort til øret, og så fikk meg jaggu meg etasje-klipp i tillegg. Jeg gikk med lue eller håret i strikk i fem måneder for å gro det såpass ut at jeg klarte å manne meg opp til å dra til en annen frisør for å fikse det. Har aldri følt meg så stygg i hele mitt liv - og torde ikke si det til Cutters-frisøren da hun spurte om jeg var fornøyd. Ble så skremt og lei meg da jeg så meg selv i speilet at jeg nikket kjapt og kom meg ut og hjem fort som fy. 1
Kittykat Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 Har kun god erfaring med Cutters. Vi har brukt Cutters flere ganger og har pr dags dato ikke opplevd noe som helst feil i forbindelse med hårklipp. Men de klipper kun håret, ikke noe annet.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvis håret ditt er enkelt å klippe, kjør på. Om du forventer noe ut over basic, styr unna. Anonymkode: 71b5c...fc5 Håret mitt er vanskelig å klippe. Så vanskelig at jeg er skikkelig misfornøyd 19 av 20 ganger. Så jeg går til cutters eller bruker saksa på meg selv. Da blir jeg bare misfornøyd uten å bli ruinert. Anonymkode: f3b56...d0a
OnFire Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 Kommer jo an på frisøren, så egentlig umulig å svare på.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #19 Skrevet 15. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er det masse utlendinger som jobber på cutters, klipper kun barna der. Anonymkode: 19691...495 Hva har det med saken å gjøre? Er nordmenn kåret til verdens beste innen frisøryrket ? Anonymkode: 25825...9bd 11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #20 Skrevet 15. desember 2019 På 14.12.2019 den 11.15, AnonymBruker skrev: Har langt hår som er endel slitt og tynt i tuppene. Har ikke klipt meg på 1 år. Går dette under basic? Anonymkode: 32c7b...afe Langt hår SKAL stusses regelmessig! Minimum hver 4.måned! Og gå til en skikkelig frisør som faktisk setter av 30-45 minutter! Cutters er ikke frisører i mine øyne, ville aldri gått dit selv! 15 min?? Min frisør bruker 40 minutter på tuppene mine. Jeg har langt hår til midjen. Skal man ha langt hår må man også ha råd til å ta vare på det. Cutters er noe mannen min kunne gått til. Han bruker maskin og klipper seg selv. Men om maskinen skulle streike kunne han gått dit. Hvem slipper «frisører» fra Cutters opp i håret sitt? Gå heller til en lærling! Anonymkode: 7d1c0...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå